Behöver nya vardagsrumsmöbler o HiFi, hjälp?

Du som kan allt.. hur e dustinhome o fyndbörsen?
Säljer de svenska saker eller fulimporterar dem?

Såg att samsungen va lite prisdumpad idag på dustin så blev lite sugen på att dra en beställning direkt...

Dustin är bra som fan, har beställt mycket från dem genom åren. Fyndbörsen vet jag ej, har bara köpt ett par högtalare därifrån. Säkert bra de med.
Jag syndade dessutom idag :( Jag köpte 2st DVD-spelare på SIBA! Fast de var billigast enligt prisjakt och så var de närmst...

imaster, jag går också efter smak fast skillnaden är att jag ahr bra smak... Hifimöbler i all ära (står inte så speciellt på den där, skillnad om det vore en spindel) men de är inte alltför ofta snygga. Har en sådan bönk i förrådet, där kommer den få stå länge till :D

Dustin är bra som fan, har beställt mycket från dem genom åren. Fyndbörsen vet jag ej, har bara köpt ett par högtalare därifrån. Säkert bra de med.
Jag syndade dessutom idag :( Jag köpte 2st DVD-spelare på SIBA! Fast de var billigast enligt prisjakt och så var de närmst...

imaster, jag går också efter smak fast skillnaden är att jag ahr bra smak... Hifimöbler i all ära (står inte så speciellt på den där, skillnad om det vore en spindel) men de är inte alltför ofta snygga. Har en sådan bönk i förrådet, där kommer den få stå länge till :D

Okey, nice..då kanske det blir en Q97a därifrån på måndag då.. eller oxå redan nu... kan inte bestämma mig, hoppas på att priset ska åka ner en femhundring till men de kan ju likagärna åka upp en femhundring te på måndag...

Skulle gärna gå in på SIBA o köpa o få hem skiten direkt,sånt tycker ja e gött, hatar att vänta :D

Nu har jag äntligen beställt TV iaf... isch... Soffa har jag nog bestämt mig för vilken jag vill ha, men det lugnar jag mig lite med.

De som behövs nu fort e nån TV-bänk... så jävla svårt...

Eller...så satsar du lite stålar på en stylist, jag menar du kommer inte matcha dina designade möbler så bra...:rolleyes:

Bifogat

• garage.php.jpg
    garage.php.jpg
    43.8 KB · Visningar: 50
nån som vill köööpa?
Jag bjuder 1 krona för takfläkten.

hehe... sscchhh :D
ja ville ju få de låta skitbra ju :P..

Fast du överdrev på bostadsrätten.. ja fick fanimej betala 25 för mina 33 centrala kvadrat.. 20 för 100kvm finns de inga kvar..
bil äger ja ingen överhuvudtaget, där ljög jag.. o hojen den är skrot..men den kosta lik förbannat massa pengar...
Som om en bostadsrätt i Karlskauuuuooooga skulle kosta pengar. :rofl Vart bor du? Skrantabacken granne med Tabita?

Last edited:
Jag bjuder 1 krona för takfläkten.

Som om en bostadsrätt i Karlskauuuuooooga skulle kosta pengar. :rofl Vart bor du? Skrantabacken granne med Tabita?

hmm... jaru... jag skrev ju precis exakt i det inlägget du citera att de lät bättre än de är...o hur mkt den kosta...
o det är en central 100 meter från bösstashjooon...

Eller...så satsar du lite stålar på en stylist, jag menar du kommer inte matcha dina designade möbler så bra...:rolleyes:

en stylist.. kolla in stylingfrillan o den grymma designer shiiirten, custommade, ingen annan har en likadan..

bilden e dessutom tagen i styyyling huvudstan kaalstaaa..

Last edited:
Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...