behöver någon att övningsköra med??

jeber

Medlem
Gick med
28 Jan 2005
Hoj
R1
hejsan!

jag äger en Suzuki gsx-r 600 men tyvärr har jag inget körkort har vartit lite dum och kört endå så jag kan köra men kjag skulle behöva nån att köra med för vill ju inte åka dit =)
gärna nån som bor i lunda området eller runt om jag betalar bensin pengar och sånt om du ställer upp...

MVH Jesper :tummenupp

....och där öppnade mötet för klubben för imbördes beundran.... :rolleyes:

skoteridioten skrev:
Vad löjliga ni är, det är väl inget fel med att söka "partners" att övningsköra med, eller?

Knappast...däremot är det förmodligen så att dom slänger in en popcornätande gubbe pga att han kört utan kort...fast det är ju bara min teori... :rolleyes:

Man tar väl på sig hyffsat mycke ansvar som "instruktör". Ett tag sen ja övningskörde me tjejen. Har för mig att ja skrev på dvs byrokrati som gjorde en ansvarig vid eventuellt tillbud. Tanken tycker ja e helt OK men om olyckan e framme och man e indirekt/direkt ansvarig så...
Lycka till! :tummenupp

Svarvern skrev:
Knappast...däremot är det förmodligen så att dom slänger in en popcornätande gubbe pga att han kört utan kort...fast det är ju bara min teori... :rolleyes:

Ja det är han säkert ensam om här på sporthoj.. :3freak

skoteridioten skrev:
Ja det är han säkert ensam om här på sporthoj.. :3freak

Håller med, det finns säkert en stor del av medlemarna här som kört utan kort... Självklart är det mindre smart att köra där det finns mkt trafik, men hittar man en otrafikerad sträcka och tränar dragläge/växlingar... Ser jag det inte som någon större fara, folk vet ju om riskerna

Kan ju erkänna att jag också skulle ha kört utan kort =)
Hallå ingen som ställer upp för killen?

Jag hade ställt upp om jag vart 25 och bott i skåne.
fattar inte vad alla popcorn kommer in i tråden för???

man blir fet av popcorn

Varför???
Lite för mycker besserwisser attetyd här ibland...
Jag körde också utan kort i början, varför så negativa? Varför hoppa på om försäkring??

Du hade gärna fått köra med mig, men jag bor i göteborg och just nu kör jag bara i skogen!

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti