behöver någon att övningsköra med??

Tyvärr kan jag inte hjälpa dig då jag bara haft kortet i 2år men när du har fått kortet så är vi några i landskrona som kör om du e sugen på att hänga på....

Lycka till :tummenupp

jag bor på landet så det är ganska lugnt men man är alltid lite nervös när man susar omkring svårt att köra sakta med =)

toxicated skrev:
Tyvärr kan jag inte hjälpa dig då jag bara haft kortet i 2år men när du har fått kortet så är vi några i landskrona som kör om du e sugen på att hänga på....

Lycka till :tummenupp

klart jag hänger på behöver träna lite stopis och sånt kul =) klarade teorin idag as gutt

Ingel skrev:
Jag hade ställt upp om jag vart 25 och bott i skåne.
fattar inte vad alla popcorn kommer in i tråden för???

man blir fet av popcorn

sychst som fan synd att inte alla tänker som du =)
men men jag kör vidare klarde teorin idag så snart har jag väl mitt kort =)

triple skrev:
Varför???
Lite för mycker besserwisser attetyd här ibland...
Jag körde också utan kort i början, varför så negativa? Varför hoppa på om försäkring??

Du hade gärna fått köra med mig, men jag bor i göteborg och just nu kör jag bara i skogen!

folk måste ha kul ibland jag kör vidare så fort snön är bort hoppas snuten gör detdem är bäst på fikar =) he he

jeber skrev:
klart jag hänger på behöver träna lite stopis och sånt kul =) klarade teorin idag as gutt
är det inte bättre du lär dig lite körvett först?

Salig skrev:
Håller med, det finns säkert en stor del av medlemarna här som kört utan kort... Självklart är det mindre smart att köra där det finns mkt trafik, men hittar man en otrafikerad sträcka och tränar dragläge/växlingar... Ser jag det inte som någon större fara, folk vet ju om riskerna

eller folk som krökar å ska bara visa sina polare en burnout på gatan :tungan

jeber skrev:
sychst som fan synd att inte alla tänker som du =)
men men jag kör vidare klarde teorin idag så snart har jag väl mitt kort =)

Hehe, du ska klara uppkörningen också, så det är bara att ragga vidare.

Försök att få så många timmar som möjligt bakam styret så går det nog galant. Det är det som gör en till en bra förare.

Själv hade jag turen att ha en jobbarkompis som ställde upp att åka med mig en hel sommar. :yoparty Totalt blev det en körlektion men klarat ändå på första uppkörningen.

Tänk på att du får vänta 2 år på kortet om du torskar på att åka solo, så ta det lugnt och håll dig på landsbygden om du inte hittar någon.. Det är inte värt att vänta 2 år. Efter jag tog kortet har jag blivit stoppad av snuten för körkortskontroll 3 ggr på ett år :gnissla Jag hade uppenbarligen en jävla röta innan dess.

Ingel skrev:
Jag hade ställt upp om jag vart 25 och bott i skåne.
fattar inte vad alla popcorn kommer in i tråden för???

man blir fet av popcorn

varför skulle man bli det, fet av popcorn alltså? Visst häller du smör över som "amerikanarna" gör så sure, men för övrigt är det minimalt med fett i popcorn. Innehåller dessutom fibrer som är bra för magen/kroppen...

:ätapiller

vill bara tillägga att jag körde utan lapp ibörjan.. o när jag vart av med lappen.. oo... :va

SNART ÄR DET SÄSONG 2005 !!! :yoparty

Jag hade gärna varit din handledare, har varit det för ca. 5-6 pers under en tvåårsperiod, dock blev jag av med lappen förra året i 4 mån... Skyll mej själv typ..men men , annars har jag alltid ställt upp för nyblivna mc-förare...

Kommer jag på nån hör jag av mej... blir dock i Malmöområdet...

Tipset dock, sätt in din sökesannons under Radical Rider forumdelen istället...skånefolk...

http://www.sporthoj.com/forum/forumdisplay.php?f=11

Last edited:
bo$ken skrev:
Jag hade gärna varit din handledare, har varit det för ca. 5-6 pers under en tvåårsperiod, dock blev jag av med lappen förra året i 4 mån... Skyll mej själv typ..men men , annars har jag alltid ställt upp för nyblivna mc-förare...

Kommer jag på nån hör jag av mej... blir dock i Malmöområdet...

Tipset dock, sätt in din sökesannons under Radical Rider forumdelen istället...skånefolk...

http://www.sporthoj.com/forum/forumdisplay.php?f=11

okej ska ta en titt där tack så mycket för tipset :banana

Jag vet! Fråga Tord i Karlstad han ställer upp. Liten passus dock, han kan ändra sig!
Öh Tordan langa hit en bira va!

JB

silvr skrev:
Kan ju erkänna att jag också skulle ha kört utan kort =)
Hallå ingen som ställer upp för killen?
Jag erkänner härmed att jag körde för fort på 134:an
år 2004. (flera gånger)

toxicated skrev:
...så är vi några i landskrona som kör om du e sugen på att hänga på....

Jasså? Gött. Man ser alldeles för få hojar i L:a tycker jag. Har ni några fasta rundor?

Nyheter
Sandvikens franskaste Triumph

I Norrtälje kunde vi se hur...

Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti