Handledare sökes i Stockholm

SpicyNoot

Ny medlem
Gick med
30 Apr 2021
Hoj
Kawasaki Ninja 650
Hej! Jag är en 20-årig kille som bestämt mig för att ta a2-kort! Tyvärr har jag varken familj eller vänner som sysslar med hojar och har därför ingen möjlighet att övningsköra privat. Planerar att studera till hösten, så vill gärna hålla nere kostnaderna och inte enbart köra med trafikskola, och är därför på jakt efter någon vänlig själ som är sugen på att vara handledare och kan tänkas ta sig an en främling. Har redan manuellt B-körkort ifall det kommer vara en fördel. Jag är lätt att ha och göra med, kan lova trevligt sällskap och betalar givetvis bensinen. Kan även t.ex. sitta barnvakt, rasta din hund, bjuda på öl, tvätta fönster... you name it! :)

Har för nuvarande ingen egen hoj, men är beredd att så snart som möjligt införskaffa allt som jag behöver för att förverkliga den här drömmen. Uppskattar verkligen alla tips för hur jag bör gå tillväga, och hoppas att det finns någon där ute, kanske du som läser detta eller någon du känner, som är mån om att föra sitt mc-intresse vidare!
Tack på förhand!

Jag kan nås via forumet men även via sms osv.
0700498188
 

ething

Med lem
Gick med
22 Jul 2003
Ort
Stenungsund
Hoj
Husaberg FS650, KTM SXF 450
Nu vet jag inte vart du bor men ett tips är att besöka den lokala MC-klubben och presentera dig samt fråga där. Det kan nog vara lättare att få personlig kontakt där.
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top