Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vägra vurpa skrev:Alltså hojen var strypt när jag köpte den för 3 månader sen. Så ligger det till!
Nu fick jag ut nålen ur trotteln (låsring) men den kan man inte ändra på nåt sätt (om man inte sätter dit en bricka eller nåt, ska jag testa det eller)??
Vad händer om jag tejpar för k&n-filtret lite, kan det vara antingen det eller slipon:et som gör att den går snålt.
Eftersom jag har typ högsta munstycket. (tror jag)
Vägra vurpa skrev:Nu fick jag ut nålen ur trotteln (låsring) men den kan man inte ändra på nåt sätt (om man inte sätter dit en bricka eller nåt, ska jag testa det eller)??
Vad händer om jag tejpar för k&n-filtret lite, kan det vara antingen det eller slipon:et som gör att den går snålt.
Eftersom jag har typ högsta munstycket. (tror jag)
Vägra vurpa skrev:Vart finns det bänkkörning närmast Borås isåfall, och vad kan det kosta?
Det märkliga är att både verkstadskillen och en del andra här på forumet säger att om man bara tar bort brickorna ska man inte behöva ändra något bara munstycket är stort nog, och jag har ju det största.
Vägra vurpa skrev:... Robban_C: Kul för mig då att jag var den förste som lärde dig att på en del trottlar går det ej att flytta. ...
Robban_C skrev:Man lär sig nytt varenda dag.
)
Vägra vurpa skrev:Men alltså verkstadskillen tyckte det var mystiskt att stiften blev vita, eftersom munstycket visst skulle vara det största, fanns tydligen bara mindre. Han kollade på nån lista till Cbr 600.
Men vi ska testa med stl 150 på fredag.
Vägra vurpa skrev:Aha, jag fick höra att original är 135.
Jag testar först att skruva ut blandningsskruven ett halvt varv och höjer nålen med 1 mm. ok?
|
Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026
Voge DS 800 X Rally är en n... |
|
|
|
Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik
Harley-Davidson fortsätter ... |
|
|
KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?
KTM:s mellanklassraket får ... |
|
|
Nytt från Halvarssons: Mora V2
Halvarssons nya Mora V2 är ... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
Upprop mot hojförbudet på Nürburgring Nordschleife
Efter att motorcyklar förbj... |
|
|
BMW R 12 G/S – ännu bättre med Wunderlich
Tysk precision möter äkta G... |
|
|
Vinn en batteriladdare från CTEK
I samarbete med CTEK har vi... |
|
|
Video: KTM 1390 Super Adventure S EVO!
Super Adventure och Teide ... |
|
Bokningar pågår till Gotland Ring Bike Week!
Boka sommarens härligaste b... |