Bara skruva, aldrig köra - snyft, snyft...

oscar skrev:
...eller få höra det som ursäkt från din sida! :hihi
Så kan det bli: om jag som på LSM B-race förra året kommer tappa hundra meter varje gång vi kör nedför rakan som jag sedan måste köra in under varvet. Det lyckades jag i och för sig med. Men om målgången är strax efter rakan spelar det ingen roll. Snyft.

Nyteknik skrev:
Så kan det bli: om jag som på LSM B-race förra året kommer tappa hundra meter varje gång vi kör nedför rakan som jag sedan måste köra in under varvet. Det lyckades jag i och för sig med. Men om målgången är strax efter rakan spelar det ingen roll. Snyft.

Onödigt att ligga och pressa när man ändå kunde hålla dig bakom sig :tungan

Nyteknik skrev:
Gör som jag gjorde sist, kör som satan i kurvorna och vurpa innan målgång så slipper du förnedringen.

oscar skrev:
Finn ett fel... :hihi
Jag körde upp mig från sist till ledning på 6 varv din sopa, dessutom är det ditt fel att jag klotade, du hetsade mig innan start :mad:

Faktura kommer :fatta!

GSXR1100R skrev:
Jag körde upp mig från sist till ledning på 6 varv din sopa, dessutom är det ditt fel att jag klotade, du hetsade mig innan start :mad:
Eh, va? Vad är det här, har jag hamnat i The Twilight Zone? Ledning? Du? :3freak Väck mig någon!

Torkel skrev:
Eh, va? Vad är det här, har jag hamnat i The Twilight Zone? Ledning? Du? :3freak Väck mig någon!

Han blev tvångsnedflyttad till parkeringsgr.... flåt... amatörgruppen av Gödke! :D

Torkel skrev:

Gamlot lurade ut 4 gubbar från ålderdomshemmet till ett "rejs" på knutstorp, allt för att få vara i ledning ;)
Sen att de andra fyra körde en silverpil, permobil samt en indian från 1928, gjorde det hela än mer spännande eftersom gamlot ändå inte lyckades vinna :rofl

oFFkeFF skrev:
Onödigt att ligga och pressa när man ändå kunde hålla dig bakom sig :tungan
Du körde fullt för att försöka hålla avståndet fram till Oscar och förnedringen att komma efter en 250-rookie i mål till ett minimum. Tror du kördei mål ca 25 sek efter honom 1 sek före mig. Hade du också kört en duktigt begagnad -94 TZ 250 som fordrade slirande koppling ut ur Bergskurvan hade du inte haft en suck. :arsele

Nyteknik skrev:
Du körde fullt för att försöka hålla avståndet fram till Oscar och förnedringen att komma efter en 250-rookie i mål till ett minimum. Tror du kördei mål ca 25 sek efter honom 1 sek före mig. Hade du också kört en duktigt begagnad -94 TZ 250 som fordrade slirande koppling ut ur Bergskurvan hade du inte haft en suck. :arsele

Eftersom jag som sagt tappade oscar direkt, sket jag i att ligga och pressa eftersom jag hade dig bakom, sen att du kom ifatt när det blev lite trafik, gjorde ju att man fick gasa lite mer.
Förnedring? Jag hade lika röda plåtar som dig förra året :tungan
Hade du inte kört så sakta genom bergskurvan hade du sluppit slira på kopplingen :tummenupp

oFFkeFF skrev:
Eftersom jag som sagt tappade oscar direkt, sket jag i att ligga och pressa eftersom jag hade dig bakom, sen att du kom ifatt när det blev lite trafik, gjorde ju att man fick gasa lite mer.
Förnedring? Jag hade lika röda plåtar som dig förra året :tungan
Hade du inte kört så sakta genom bergskurvan hade du sluppit slira på kopplingen :tummenupp
Jag menade förnedrad av Oscar - som aldrig hade tävlat med en 250 tidigare. Samma för mig. Å andra sidan var han nykorad Rookie 1000-mästare.

Sakta genom Bergskurvan? Gosse - hade Watz legat bakom mig genom Bergskurvan hade han kunnat lära sig ett och annat. Allvarligt talat satt det aldrig ett nytt däck på min hoj under förra säsongen. Bättre begagnade fick duga. Men f-n vet om nya däck hade gjort någon skillnad. Förmodligen inte eftersom hojen var så kass. Så ÄR det.

Nyteknik skrev:
Jag menade förnedrad av Oscar - som aldrig hade tävlat med en 250 tidigare. Samma för mig. Å andra sidan var han nykorad Rookie 1000-mästare.

Sakta genom Bergskurvan? Gosse - hade Watz legat bakom mig genom Bergskurvan hade han kunnat lära sig ett och annat. Allvarligt talat satt det aldrig ett nytt däck på min hoj under förra säsongen. Bättre begagnade fick duga. Men f-n vet om nya däck hade gjort någon skillnad. Förmodligen inte eftersom hojen var så kass. Så ÄR det.

LOOOOOL
Watz hade precis som jag fått lära sig att tvärnita för att inte köra in i dig bakifrån :7peta

oFFkeFF skrev:
LOOOOOL
Watz hade precis som jag fått lära sig att tvärnita för att inte köra in i dig bakifrån :7peta
Du tänker på SM-deltävlingen i maj då jag körde 59,6. På B-racet körde jag 57,4 och tror inte jag låg före dig in in Bergskurvan en enda gång. :7peta

Nyteknik skrev:
Du tänker på SM-deltävlingen i maj då jag körde 59,6. På B-racet körde jag 57,4 och tror inte jag låg före dig in in Bergskurvan en enda gång. :7peta

Jodå, ett par gånger under kvalet, samt enda gången du var förbi under rejset.

edit: Du bromsar sent, men släpper ju inte bromsen :tungan

Nyteknik skrev:
På racet var jag före dig in i Esset och in i Torparn minst en gång. Men på rakan körde du om mer eller mindre direkt. Hur är det med minnet?

Du kom om mig i torparn när jag blev blockad av varvade.
När samma sak hände dig varvet efter i torparn plockade jag dig igen.

Hähä "Clash of the titans"! Detta väcker minnen från fornstora dar, när Chrille och Nr 18 fortfarande härjade som vikingar på plundringståg på RR-forumet....

*/ ?>
Nyheter
Svensk auktion med tävlingshojar

Det svenska företaget Antiq...

Officiella: Harley-Davidsons 2026-nyheter

Efter att Cruiser-programme...

WP kliver in i bromsvärlden – lanserar helt nya bromssystem

WP har länge varit synonymt...

Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar

Donut Labs VD Marko Lehtimä...

Donut Labs solid state-batteri – redo för användning i Verge-motorcyklar

Donut Labs VD Marko Lehtimä...