Bara i mellanöstern

UNRWA påstår att Hamas gömmer raketer i skolor. Vilka sions sändebud. .:lol Samtidigt på Twitter och facebook: upprörda känslor :lol

De latinamerikanska ambassadörerna som kallats hem kan gott stanna på sin bortglömda kontinent, vem på hela jorden bryr sig om Peru om man inte är en lama eller panflöjt liksom?

Nej men... varför börja hacka på Peru? Ett fantastiskt land att besöka som turist ju! Inkaruiner i massor, fantastiska berg och djungeln är i det närmaste orörd! Plus att björnen Paddington kommer från Peru!

De har även en nobelprisvinnande författare, Mario Vargas Llosa, som får den svenska vänstern att gå i spinn. De hatar honom... bara en sådan sak bör få dig att solidarisera dig med Peru :)'

http://www.aftonbladet.se/debatt/kronikorer/martinezpeleta/article12564345.ab

Nej men... varför börja hacka på Peru? Ett fantastiskt land att besöka som turist ju! Inkaruiner i massor, fantastiska berg och djungeln är i det närmaste orörd! Plus att björnen Paddington kommer från Peru!

De har även en nobelprisvinnande författare, Mario Vargas Llosa, som får den svenska vänstern att gå i spinn. De hatar honom... bara en sådan sak bör få dig att solidarisera dig med Peru :)'

http://www.aftonbladet.se/debatt/kronikorer/martinezpeleta/article12564345.ab
Peru hit och Peru dit, FN påstår att den rasistiska, islamistiska och odemokratiska terrororganisationen Hamas gömmer vapen i skolor. Samtidigt börjar Peru och några andra perifera länder kalla hem ambassadörer. Tråkigt!

Om Hamas slutade NU skulle inte en civil till dö, om Israel slutade nu skulle samtliga civila israeler slaktas.

Ja, dom sålde ju själva dom till irak, så det var aldrig någon tvekan om att några funnits.

Propagandaapparaten i USA med högerhöken Bush i spetsen arbetade såklart dygnet runt för att finna argument till en invasion av Irak. Idag vet vi att det aldrig fanns några massförstörelsevapen i Irak. USA har lämnat efter sig fortsatt våld, sektstyre och korruption.

Propagandaapparaten i USA med högerhöken Bush i spetsen arbetade såklart dygnet runt för att finna argument till en invasion av Irak. Idag vet vi att det aldrig fanns några massförstörelsevapen i Irak. USA har lämnat efter sig fortsatt våld, sektstyre och korruption.

Första elen stämmer, men visst har det funnits både kemiska och biologiska stridsvapen i Irak.
USA sålde dem dit.
Men USA gav dem chansen till en nystart.
De valde våld, sektstyre och korruption.

Jo, dom har funnits, läste du inte ens?

Space, innan du är "lost in", så ser du ovan att du skriver "att det aldrig fanns...".

Folk argumneterar emot med att det bevisligen funnits. Däremot fanns det inga massförstörelsevapen vid tidpunkten för USAs anklagelser.

Kan ni sluta tjafsa om det nu?

Kan ni sluta tjafsa om det nu?

Varför då? "Skägget" envisas med att hyckla stort i frågan. Och att inte vilja svara på när och vart massförstörelsevapen vart funna av USA:s invasionsstyrka, massförstörelsevapen "skägget" hävdar funnits där. Det är bara den lilla petitessen att FN:s egna vapeninspektörer i Irak innan USA:s invasion fann inte ens några spår av massförstörelsevapen. Krigshöken Bush samlade ändå ihop till en invasion.

Varför då? "Skägget" envisas med att hyckla stort i frågan. Och att inte vilja svara på när och vart massförstörelsevapen vart funna av USA:s invasionsstyrka, massförstörelsevapen "skägget" hävdar funnits där. Det är bara den lilla petitessen att FN:s egna vapeninspektörer i Irak innan USA:s invasion fann inte ens några spår av massförstörelsevapen. Krigshöken Bush samlade ändå ihop till en invasion.

Alla vet massförstörelsevapen hade funnits där. De användes mot kurderna och de användes i kriget mot Iran. Det är inte hyckleri, det är fakta.

I övrigt är det sant att GWB körde över FN.

Alla vet massförstörelsevapen hade funnits där. De användes mot kurderna och de användes i kriget mot Iran. Det är inte hyckleri, det är fakta.

I övrigt är det sant att GWB körde över FN.
Mitt inlägg #143 skrevs just i vetskap om att FN:s vapeninspektörer inte funnit något. Att det funnits tidigare och använts har inget alls med mitt inlägg #143 att göra, vilket man såklart lätt förstår.

Mitt inlägg #143 skrevs just i vetskap om att FN:s vapeninspektörer inte funnit något. Att det funnits tidigare och använts har inget alls med mitt inlägg #143 att göra, vilket man såklart lätt förstår.

Uppenbart inte, eftersom vi fortfarande tjafsar.

Men vad har allt detta med något att göra?

Uppenbart inte, eftersom vi fortfarande tjafsar.

Men vad har allt detta med något att göra?

Antagligen inget annat än att besserwisser "skägget" i #144 totalt felaktigt insinuerade att Irak besatt massförstörelsevapen vid tidpunkten då USA bombarderade omvärlden i FN med lögner om att Irak skulle besitta massförstörelsevapen.

Antagligen inget annat än att besserwisser "skägget" i #144 totalt felaktigt insinuerade att Irak besatt massförstörelsevapen vid tidpunkten då USA bombarderade omvärlden i FN med lögner om att Irak skulle besitta massförstörelsevapen.

Skulle det nu varit ett regelrätt missförstånd från min sida kunde du korrigerat det ganska snabbt.

Så jag går nog på magkänslan när jag kallar det rekonstruktion i ett tappert försök att släta över brister i kunskap.

Skulle det nu varit ett regelrätt missförstånd från min sida kunde du korrigerat det ganska snabbt.

Så jag går nog på magkänslan när jag kallar det rekonstruktion i ett tappert försök att släta över brister i kunskap.

Där ser man. Du tyckte alltså mitt inlägg #143 var för svårt att förstå. Eller var det som min magkänsla säger att du som vanligt var sugen på att tjafsa och insinuera felaktigheter i det andra skriver?

Där ser man. Du tyckte alltså mitt inlägg #143 var för svårt att förstå. Eller var det som min magkänsla säger att du som vanligt var sugen på att tjafsa och insinuera felaktigheter i det andra skriver?
Skulle jag leta felaktigheter i det du skriver skulle jag ha en hel satans massa jobb framför mig.

Men, hävdar du att det inte hittades ett enda kemvapen av jänkarna?

Du blir tjurig för att du har fel?
Vore det inte enklare att kolla fakta innan du skriver då?

Skulle jag leta felaktigheter i det du skriver skulle jag ha en hel satans massa jobb framför mig.

Men, hävdar du att det inte hittades ett enda kemvapen av jänkarna?

Den världsomspännande officiella sanningen efter invasionen av Irak är fortfarande i USA och andra ställen på planeten så vitt jag vet att med facit i hand vet vi att Saddam varken hade massförstörelsevapen eller för den delen tränade några terrorister. Men har du "skägget" från lilla sverige samt altmeister besserwisser på sporthoj.com nya bulletiner i frågan så kanske det e hög tid att lätta på trycket och informera vad du vet som tills synes ingen annan vet!

Den världsomspännande officiella sanningen efter invasionen av Irak är fortfarande i USA och andra ställen på planeten så vitt jag vet att med facit i hand vet vi att Saddam varken hade massförstörelsevapen eller för den delen tränade några terrorister. Men har du "skägget" från lilla sverige samt besserwisser på sporthoj.com nya bulletiner i frågan så kanske det e hög tid att lätta på trycket och informera vad du vet som tills synes ingen annan vet!
Läser du i Wikileaks så hittar du ju rapporter på kemvapen.

Men det är väl påhittat.

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...