FettSnok
96% enligt läkaren
http://www.idfblog.com/blog/2014/07/31/hamas-launches-rockets-civilians-gaza/
Gaza behöver nog skydd från Hamas..
Gaza behöver nog skydd från Hamas..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag bedömer dig inte som särskilt mottaglig för argument eller diskussion över huvud taget så jag tänkte att du kanske i alla fall kan tillgodogöra dig objektiv information.Okej. Är det nu vi ska applådera![]()
Du visar att du kan kopiera från Wikipedia. Om man är snäll så håller wikipedia en låg eller åtminstone en diskutabel tillförlitlighet som vetenskaplig källa.
![]()
Jag bedömer dig inte som särskilt mottaglig för argument eller diskussion över huvud taget så jag tänkte att du kanske i alla fall kan tillgodogöra dig objektiv information.
Förnekar du att Hamas vill utplåna Israel, aldrig erkänt Israel samt uttalat att civila israeler är legitima mål?
Jag ser det som att de har väldigt få, och mycket svåra, val. Raketerna från Gaza, hur skall de besvaras? Självklart är det fruktansvärt med alla verkliga, och säkert en del förljugna, rapporter och bilder som sprids, men jag ser som sagt inte vad Israel kunde gjort så väldigt annorlunda. Egna idéer?Nu är verkligheten en annan. Israel är på god väg att utplåna Gaza och försätter miljoner oskyldigas liv på spel. Hur ser du på det?
Jag ser det som att de har väldigt få, och mycket svåra, val. Raketerna från Gaza, hur skall de besvaras? Självklart är det fruktansvärt med alla verkliga, och säkert en del förljugna, rapporter och bilder som sprids, men jag ser som sagt inte vad Israel kunde gjort så väldigt annorlunda. Egna idéer?
Och svara gärna på hur du ser på Hamas syn på Israel.
Relaterat, och extremt bra:
http://blogg.varldenidag.se/dahlman...och-du-ar-valkommen-tillbaka-till-stenaldern/
Där håller jag inte alls med.Tyvärr blandar han ihop judar i allmänhet med sionism och Israel. Inte bra alls, det där...
Jag bedömer dig inte som särskilt mottaglig för argument eller diskussion över huvud taget så jag tänkte att du kanske i alla fall kan tillgodogöra dig objektiv information.
Förnekar du att Hamas vill utplåna Israel, aldrig erkänt Israel samt uttalat att civila israeler är legitima mål?
Nu är verkligheten en annan. Israel är på god väg att utplåna Gaza och försätter miljoner oskyldigas liv på spel. Hur ser du på det?
Jag har kommit på det!
Kamrat #medlem lever ju likt serien Fringe uppenbarligen i ett parallellt universum!
Det är den enda rimliga förklaringen!
Alternativt att han är århundradets troll! Underhållande är det iaf.![]()
Bojkotta Israel och du är välkommen tillbaka till stenåldern. Nyligen fick jag en uppmaning på Facebook att bojkotta varor från Israel. Varför bojkottar man inte hellre Facebook som är en uppfinning just av en jude?
Förmodligen för att de flesta judarna i USA även har israeliskt medborgarskap.Vet inte riktigt vad Facebook, Google och Microsoft har med Israel att göra? han börjar så här och fortsäter i samma stil...
Det kan kanske uppfattas olika. Allt han radar upp är ju delar av USAs massiva dominans på IT-området.
Viss sammanblandning förekommer, du behöver kanske inte ta allt bokstavligt. Å andra sidan är det väl ungefär samma lista än företag som svenska vänstern faktiskt ville bojkotta, enligt tidigare inlägg i denna tråd.Tyvärr blandar han ihop judar i allmänhet med sionism och Israel. Inte bra alls, det där...
Det här är ett riktigt lågvattenmärke, cirkus-Henry har förstås rätt i sina iakttagelser - att judeslakt alldeles nyligen förespråkades på socialdemokraternas facebook-sida, men han nämner ju själv inte elefanten? Det är elefanten, dvs vår stora muslimska befolkning, som ingen - förutom SD - vågar ifrågasätta. Och tydligen inte Henry heller. Så han gnäller istället.
I korrekthetens namn är allt tillåtet.![]()
Varför menar du att det är bra att ifrågasätta vår "muslimska befolkning" ?
Vad är dåligt med det? Allas agenda bör ju granskas.
Ifrågasätta och granska är ju viss skillnad. Tycker Du inte det?
Ifrågasätta och granska är ju viss skillnad. Tycker Du inte det?
Det här är ett riktigt lågvattenmärke, cirkus-Henry har förstås rätt i sina iakttagelser - att judeslakt alldeles nyligen förespråkades på socialdemokraternas facebook-sida, men han nämner ju själv inte elefanten? Det är elefanten, dvs vår stora muslimska befolkning, som ingen - förutom SD - vågar ifrågasätta. Och tydligen inte Henry heller. Så han gnäller istället.
I korrekthetens namn är allt tillåtet.![]()
Har fortfarande inte fått svar på varför du tycker det är bra att ifrågasätta vår "muslimska befolkning" ?
Han är kanske rasist eftersom han verkar tro att de är gjorda av glas som varken tål att ifrågasättas eller krävas nånting av. Ett tydligt nedvärderande av dem är det i alla fall.
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |