Bara hjälm tshirt & shorts vid 150+

HELLFIRE666

Med lem
Gick med
11 Jul 2006
Ort
Skogen
Hoj
Hayabusa -00
Vi ska ha Normalitetsverk och Normalitetsminister som sätter normer för oss avvikande så vi vet vad som är ok och inte. Mona kan sätta på..eller tillsätta en sådan minister.

Det bästa vore ju om man slapp ta alla jobbiga beslut själv och slippa bestämma en massa saker, bara man röstar överhuvudtaget så kommer det att ordna sej så småningom.:Bugar
 

NoRegrets

BadKharma
Gick med
24 Feb 2006
Ort
Älta
Hoj
Just nu 3 St Ducati: 1199S Panigale 2013 Hypermotard 1100S 08 Streetfighter 1100S 10 Snöskoter: Yamaha RX1
Det bästa vore ju om man slapp ta alla jobbiga beslut själv och slippa bestämma en massa saker, bara man röstar överhuvudtaget så kommer det att ordna sej så småningom.:Bugar

Tom din lön kan de spendera åt dig !
 

SmiiX

Kawakisaki
Gick med
25 Mar 2010
Ort
Skåne westcoast
Hoj
09, kawasaki, er-6n mattsvart
Det gör ont att köra så!! Jag rejsade med en ferrari på örbyleden för ett par dagar sedan, men fick ge mig för att mina armar blev blästrade av sand/grus som drogs upp efter honom i 200 :gnissla
Så dagens tips är: Låt ingen komma förbi när ni kör i kortärmat:tungan

Varför körde du inte om då? :D
 

cicero

Ny medlem
Gick med
3 Jun 2010
Ort
stockholm
Hoj
z-650
Så varför bry sig vad andra har på sig? :) Så länge det bara är hjälmtvång så kommer det finnas folk som kör med mindre grejjer...

jag röstar för att hjälmtvånget inte skall gälla för de som kör i shorts o linne. Jag menar, vad är poängen liksom?
 

xibalba

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 May 2007
Ort
Norrköping
Hoj
GSX-R 1000 -02, GSX-R 750 -98(såld), Duke II -02(såld), GSX 400 E -82
Last edited:

Richie

Styrfart MC Sthlm
Gick med
22 May 2005
Ort
Stockholm
Hoj
R1 -98 Projekt, R1 -09 SÅLD, Gixxer SÅLD, Kymco B&W250 skrotad efter stöld
jag röstar för att hjälmtvånget inte skall gälla för de som kör i shorts o linne. Jag menar, vad är poängen liksom?

Hehe, det är ju som alla härliga Greker och Italienare som iaf. har med sig sin hjälm hängandes runt armbågen eller nåt :p Mer belastning än skydd? :tummenupp
 

PippiT

Professionell mobbare
Gick med
5 Jan 2009
Ort
Kings meadow
Hoj
Kåtten KTM 690SM -09
Jobbar inte som det längre :p så vad ska du hitta på nu då...va va va!!!

Bara för att du inte jobbar som det så betyder ju inte det att du inte är det längre. ;) Det är som att säga att bara för att en prostituerad inte jobbar som prostituerad längre så är hon ingen hora. Fel! Fel! Fel! :D



Nageltekniker nu? :D

:rofl :rofl :rofl



Jag tycker att deras skinoverall är ghey..

INTE OK.

[YOUTUBE-ID]tGXEl2trPqE[/YOUTUBE-ID]

Dom får hoppas att dom inte åker i ett gupp så att den slinker in. :rolleyes:
 

Finnfan

Tokig finne
Gick med
26 May 2005
Ort
Malmköping
Hoj
KTM 525 -05,R1 -01
Jag måste bara skriva, det är ju helt fantastiskt att folk orkar bry sig så mycket om vad andra gör. Vi i sverige är nog duktigast på att använda skinställ, ryggskydd mm. Och sen så råkar nån åka utan, ja då är det alltid nån som orkar bry sig. Ibland blir man bara trött....:huvet
 

Hagis

Riders Stockholm
Gick med
22 May 2010
Ort
Arlanda
Hoj
00 KTM LC4
Jag måste bara skriva, det är ju helt fantastiskt att folk orkar bry sig så mycket om vad andra gör. Vi i sverige är nog duktigast på att använda skinställ, ryggskydd mm. Och sen så råkar nån åka utan, ja då är det alltid nån som orkar bry sig. Ibland blir man bara trött....:huvet

:tummenupp WORD. Finns inte en sportslig att jag drar på mig hela munderingen i detta väder! Igår vart det shorts och kruka. Vad jag riskerar att göra med min hud ska väll andra fullständigt skita i! Kör man bättre bara för att man får vättskebrist och värmeslag? :va
 

Helldriver

Ny medlem
Gick med
27 Jul 2005
Ort
Sverige
Hoj
Italiensk 2010:a på nästan 1200 cc
Vad är farligast 250 km/h på bulten och G*hostrajder tempo i +300 i full rusningstrafik med fulla skydd.

Eller bara tshirt och shorts och försiktigt framfart i 60 km/h

:va:va:va

En anna kul grej är när man klagar på folk pga att man riskerar skador som kan bli kostsamma för samhället att rehabilitera pga för lite skydd.....

Jaha vad ska man säga om sprothojjar och Mc som helhet i så fall.

:va:va:va
 

SmiiX

Kawakisaki
Gick med
25 Mar 2010
Ort
Skåne westcoast
Hoj
09, kawasaki, er-6n mattsvart
Bara för att du inte jobbar som det så betyder ju inte det att du inte är det längre. ;) Det är som att säga att bara för att en prostituerad inte jobbar som prostituerad längre så är hon ingen hora. Fel! Fel! Fel! :D





:rofl :rofl :rofl





Dom får hoppas att dom inte åker i ett gupp så att den slinker in. :rolleyes:


Eller att det skuttar ut en tvättbjörn som han tvingas panikbromsa för..då får han en ghey i gumpen men en jäkla smäll :D:D
 

bullysmile

Killing time? time kills you!
Gick med
27 Jul 2007
Ort
oped
Hoj
Rossis förra
Bara för att du inte jobbar som det så betyder ju inte det att du inte är det längre. ;) Det är som att säga att bara för att en prostituerad inte jobbar som prostituerad längre så är hon ingen hora. Fel! Fel! Fel! :D


Passa dig, annars tar jag dig i 5:an nästa gång jag ser dig:mad:
 
Nyheter
Bike Babes 10 år – bjuder in till mc-mässa

Fotograf: Lotta Kronåker ...

KTM 990 RC R på gång

KTM har presenterat prototy...

Distinguished Gentlemans Ride 2024

Söndagen den 19/5 var det d...

Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Top