Bankörningar på Anderstorp 2007!

Tänker inte följa dina spår, R1:an är inte en offroad så öva terrängkörning får du göra själv. :D

tror du har kört av mer än mej börjar bli förbannat trött att man blir kallad Krasch kung för att man åkte av banan två ggr och inte ens hade sönder ett skit på cykeln lr slog sej finns fan dom som klotar varje träning och dom är det fan inte ett jävla liv om inte undra på att man inte har någon lust att tävla i år....lr ens lägga några resurser på det själv

ska bli ett rent jävla nöje och ta dej på yttern i karusselen :dummer

OCH SLUTA SNACKA EN MASSA SKIT OM MEJ NU SOM INTE ÄR SANT

Nu har jag pröjsat :tummenupp
Ska jag visa dig rätta spåren Gottis?:tungan :D

hatar din jävla hoj på rakan men 1,46 ska jag bättre på i år hoppas på sol bara :)

Last edited:
hatar din jävla hoj på rakan men 1,46 ska jag bättre på i år hoppas på sol bara :)[/QUOTE]Sol ska det bli annars ska jag sluta offra till vädergudarna.:mad: Klart som fan du ska sänka dina tider.:tummenupp
Sätt dig nu och visualisera ett par varv på torpet så blir du glad ska du se:) :) (tyckte du lät lite arg innan):4skrika

hatar din jävla hoj på rakan men 1,46 ska jag bättre på i år hoppas på sol bara :)
Sol ska det bli annars ska jag sluta offra till vädergudarna.:mad: Klart som fan du ska sänka dina tider.:tummenupp
Sätt dig nu och visualisera ett par varv på torpet så blir du glad ska du se:) :) (tyckte du lät lite arg innan):4skrika[/QUOTE]

1,43 ska fan gå i år det är dom sista sekunderna som är svåra...

tror du har kört av mer än mej börjar bli förbannat trött att man blir kallad Krasch kung för att man åkte av banan två ggr och inte ens hade sönder ett skit på cykeln lr slog sej finns fan dom som klotar varje träning och dom är det fan inte ett jävla liv om inte undra på att man inte har någon lust att tävla i år....lr ens lägga några resurser på det själv

ska bli ett rent jävla nöje och ta dej på yttern i karusselen :dummer

OCH SLUTA SNACKA EN MASSA SKIT OM MEJ NU SOM INTE ÄR SANT

Vad har detta med vår körning på anderstorp att göra? Ta det via PM....

Gammal och vis vem minns inte licenskörningarna i fjol April väder innebär allt från snö till strålande sol, men givet med 4-5/8 .

Ungefär när kommer fler datum att boka sig till?
April känns lite osäkert vädermässigt för att ta sig från malmö till anderstorp :gnissla

Hur är det, licensgruppen är det en ren licensgrupp eller det som brukar kallas licens/oförsäkrad ?

Om det är en licens/oförsäkrad så borde det väl funka med en racehoj utan att föraren innehar licens ?

//Peter

Hur är det, licensgruppen är det en ren licensgrupp eller det som brukar kallas licens/oförsäkrad ?

Om det är en licens/oförsäkrad så borde det väl funka med en racehoj utan att föraren innehar licens ?

//Peter

Nej, licens är licens. Det är en grupp där rejsförare ska kunna träna rejsing.

Nyheter
Hydet Dirt Drag #2 – Helt enkelt skitkul

Den 2 augusti körde Hydet M...

A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing