kan ju kanske ta folk med A licens i en grupp o folk med B licens i en om det går...
Risken är att sånna grupper blir mycket ojämna efter som dom flesta som har anmält sig är B-förare tror inte det rä någon fara anderstorp är bred och fin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
kan ju kanske ta folk med A licens i en grupp o folk med B licens i en om det går...
Tror inte det löser problemet rakt av..., A licens i sig själv säger ju inget om hur snabb man är på precis Anderstorp...
Kanske bättre att maila de anmälda och fråga hur stor erfarenhet man har av banan, men som sagt.... det är en stor och bred bana, så det borde ju inte bli några jätteproblem
Blir ingen stor grupp isåfall för a-licens. Verkar som att det är mest b-förare.
Erfarenhet av bankörning i en licensgrupp? Har man licens förutsätter jag att man har koll på de elementära grejorna, tempot är det man är där för att träna upp.
Blir ingen stor grupp isåfall för a-licens. Verkar som att det är mest b-förare.
Erfarenhet av bankörning i en licensgrupp? Har man licens förutsätter jag att man har koll på de elementära grejorna, tempot är det man är där för att träna upp.
Det var 3 år sedan jag körde på A-torp, men jag lovar att inte vara ivägen. Kan köra med dummerjönsmössa, så ni ser mig var jag än är.
Tar på mig mössan jag med![]()
Nu är bekräftelserna utskickade. Om allt fungerat, vill säga![]()
Ni som inte betalat, kom ihåg att om det blir fullsatt är det datumet för betalningen som gäller som anmälningsdatum.

Vore tacksam om fler kunde svara här i tråden att dom fått bekräftelsen, vet inte om jag lyckats med massutskicket![]()
Inom kort kan man anmäla sej till HET's körningar på anderstorp! Klara datum är: 15/4, heldag 9-17 samt 4-5/8, heldag 9-17. Fler datum kommer så småningom. Anmälan kommer att finnas på www.humlansendurance.se
|
|
Yamaha Ténéré 700 World Raid provkörd och klar!
Just nu återhämtar vi oss p... |
|
|
Provkörning pågår, Ténéré 700 World Raid!
Just nu är vi mitt i provkö... |
|
|
Världslansering, Yamaha Ténéré 700 World Raid!
Just nu är Bike på plats på... |
|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot I samband med... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller