Bankörningar på Anderstorp 2007!

Fan jag hittar inte anmälningen.. det står i nyheten att din finns "här intill" ... jag måste va blind :gnissla

Betalt, Nu väntar vi bara på våren och lite gött väder.

Anmäld och betald. fan ad man börjar att längta!!!!
Hoppas verkligen att det e bra väder så man får testa den nya:yoparty . Här i Fbg känns det iaf nästan som vår. Hoppas det alldrig blir vinter, den där globala uppvärmningen är inte så dum :D

Vi gör en liten omdisponering i upplägget. Det blir endast en gatgrupp, men 2 licensgrupper istället, detta pga antalet anmälningar. Idag passerade vi 100 anmälda platser:yoparty

Vi gör en liten omdisponering i upplägget. Det blir endast en gatgrupp, men 2 licensgrupper istället, detta pga antalet anmälningar. Idag passerade vi 100 anmälda platser:yoparty

Kommer det blir någon uppdelning i form av en grupp med snabba och en annan grupp med lite mindre snabba i licens?
Eller blandas det hej vilt?

Kommer det blir någon uppdelning i form av en grupp med snabba och en annan grupp med lite mindre snabba i licens?
Eller blandas det hej vilt?

Hejvild blandning eftersom jag inte har en aning om hur snabba alla är. Kan väl se när det blir dags om det går att få alla att vara självkritiska och säga hur fort man kör:pannkyss

Hejvild blandning eftersom jag inte har en aning om hur snabba alla är. Kan väl se när det blir dags om det går att få alla att vara självkritiska och säga hur fort man kör:pannkyss

kan ju kanske ta folk med A licens i en grupp o folk med B licens i en om det går...

Nyheter
A ride for our child, Tyra

MC-kortegen ”A ride for our...

Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla