Bandag Gelleråsen 3 Juli 2012

Däckproblem i torsdags på Sviestad (punka bak) gjorde att nu står man med ett par racetecslicks i garaget, och ett par beggade värmare (Biketek) till det.

Helvete... :3freak Dock nojar jag lite, värmarna är beggade, och tyget på insidan ser ut att ha blivit ljummet där tråden ligger, och ändrat färg en smula (värst fram)...det är inte hål på't iaf - kan det vara så enkelt att någon glömt att koppla ur strömmen när de plockats av?

Läge att noja eller inte?

/J -slicks & däckvärmar-noob.

Däckproblem i torsdags på Sviestad (punka bak) gjorde att nu står man med ett par racetecslicks i garaget, och ett par beggade värmare (Biketek) till det.

Helvete... :3freak Dock nojar jag lite, värmarna är beggade, och tyget på insidan ser ut att ha blivit ljummet där tråden ligger, och ändrat färg en smula (värst fram)...det är inte hål på't iaf - kan det vara så enkelt att någon glömt att koppla ur strömmen när de plockats av?

Läge att noja eller inte?

/J -slicks & däckvärmar-noob.

De blir så en del värmare, ingen fara, blir de bara varma är det lugnt. Bara hänga på och testa. :) Har ett set i reserv, funkar de inte så säg till så kan du låna dom över dagen.

De blir så en del värmare, ingen fara, blir de bara varma är det lugnt. Bara hänga på och testa. :) Har ett set i reserv, funkar de inte så säg till så kan du låna dom över dagen.

Jag testkörde på ett par gamla däck i garaget, värmarna är döda, den främre smälte nästan framdäcket på enda stället där det blev varmt (det blev ordentligt varmt dock :crash ), den bakre blev det varmt på tre ställen, men kallt resten. :(

Så kan man låna ett par över dagen vore jag evigt tacksam, har lite däckproblem just nu med instruktörsjobb på fredagen, och klent med gatgummi, så skall det bli kul på tisdag är det de här slicksen jag kan köra på... :)

Skicka ett pm med ditt nummer så slår jag en signal imorgon.

/J

Nån som har box man kan hyra in sig i En racehoj o en motard?/sammi

Nån som har koll på om det är en sån där bullerdag på Gåsen den 3:e?
Dvs, ska dbkiller i och mappen för densamma ner i ECU:n...

Är det 95 så är det, mäts från den fasta utrustningen om inte arrangören gör det själv, sen blir det skäll på arrangören för han inte mätt och den/de som bullrat för mycket får åka hem ändå.

Ungefär så, är inte detaljsäker på hur det funkar men så har jag fattat att det är.

Ja som ni skriver. Det är 95 som gäller. Vi har ingen egen utrustning med Mike Luff lär säga till om det är någon som låter för mycket.

Nyheter
Bilprovningen: Motorcyklar överlag i gott skick

Foto: Bilprovningen Nu ä...

Färre döda i vägtrafiken

Foto: Jacob Sjöman, Transpo...

Idag inleds nationella potthålsveckan

I år äger Nationella Potthå...

Nationella Potthålsveckan 1-7 maj

Det är återigen dags för Na...

Motorcykelns Dag 3 maj

Den 3 maj är det Motorcykel...

Bilprovningen: Brister hos var fjärde motorcykel

Foto: Bilprovningen Våre...

Europeisk kampanj för säkrare motorcykelkörning

Den europeiska branschorgan...

Bara två månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

En liten påminnelse om året...

2 månader kvar till Gotland Ring Bike Week !!

Nu är det bara två månader ...

Nya Indian Pursuit Elite

Screenshot Indian Motorc...

Back