Bandag Gelleråsen 3 Juli 2012

En fundering, kan man betala 500kr o 500kr på plats eller är det allt på en gång som gäller?

Från en som vänder kronor för tillfället ;)

Jag och tre av mina polare är intresserade av lugn grupp får vi mängdrabbat eller depåbox :hihi:hihi:fyllisar

Nu menade ju jag kanske västerås/köpings/etunaligan, men visst. :crash

Haha ja men du citerade mig och dom som jag håller på att övertala är alla karlskogingar! :tungan:lol

Edit: Nu när jag läst tråden och förstått att ni är ett helt gäng duktiga åkare som skulle dit förstådd jag vad du mena!!!

Shit the same jag ska kolla av vilka av mina lama posörer till kompisar som vill med imorgon och bangar alla som vanligt kommer jag själv!!

Har haft två underbart roliga dagar med cajback på gåsen denna säsong redan och tvivlar på att det kommer bli sämre med detta gäng!!!

Last edited:
Haha ja men du citerade mig och dom som jag håller på att övertala är alla karlskogingar! :tungan:lol

Edit: Nu när jag läst tråden och förstått att ni är ett helt gäng duktiga åkare som skulle dit förstådd jag vad du mena!!!

Shit the same jag ska kolla av vilka av mina lama posörer till kompisar som vill med imorgon och bangar alla som vanligt kommer jag själv!!

Har haft två underbart roliga dagar med cajback på gåsen denna säsong redan och tvivlar på att det kommer bli sämre med detta gäng!!!

Jag tror du missade den stora :D i mitt inlägg, gänget jag åker med är mer för skitsnack och fika än att stressa och hetsa, även om det rullar på för en del med. :)

Funderar på att komma med min oreggade CBR600.
Detta innebär att jag måste köra i licensgrupp om jag förstått rätt?
(Har dock inte licens, bara kk)

Fundring #2 är försäkringsbiten, hur gör man?
Har en massa olika försäkringar via jobbet, med det skall väl vara en specifik banåkatyp? :va
Tips?

:hej

/e

Funderar på att komma med min oreggade CBR600.
Detta innebär att jag måste köra i licensgrupp om jag förstått rätt?
(Har dock inte licens, bara kk)

Fundring #2 är försäkringsbiten, hur gör man?
Har en massa olika försäkringar via jobbet, med det skall väl vara en specifik banåkatyp? :va
Tips?

:hej

/e

Du har PM. / Micke

Dagens tips blir att boka depåbox av nina@karlskogamotorstadion.com, 500+moms för en box en dag får ses som rena fyndet, ström ingår.

Depåbox #10 kommer föräras med Tepåsen +dököttet, Neonmannen, Sportis och mig själv. Jäklar så bra det här blir. :crash

Finns det plats kvar i licens? Och är det nån som har bokat box som även blir kvar på onsdagen som har plats över och vill dela?

Back