Bandag Gelleråsen 3 Juli 2012

Liten lägesrapport: Det finns fortfarande platser kvar i alla grupper. Den grupp som är mest bokad för stunden är långsam gatgrupp. /MVH Micke

Vilken grupp har vi lakritsremsans gatpojkar i (sportis mfl)? :) Tänkte haka på, vad skall man annars göra...är man där nog många gånger lär en dag bli i sol iaf... ;)

Haha. Nä jag tror att det blir lagom för er. Mellan tummen och... lugn grupp 1.35-1,20 snabb grupp 1,22-1,15 eller något i den stilen... Man kan ju byta grupp om det visar sig bli helt galet... Klart du ska köra i snabb grupp o steka.

Liten uppspec för er som undrar om grupperna:

Grupp 1 Lugn/ Medel

För nybörjare och de som kört bana tidigare men vill ta det lite lugnare. Här kör vi om med försiktighet. Ingen ska behöva känna sig pressad av andra förare. I denna grupp kommer vi alltid att ha föråkare/instruktörer för er som vill ha hjälp med spårval och annat som kan utveckla er som förare.

Grupp 2 Snabb

Denna grupp är för dig som åkt bana, gärna Gelleråsen, tidigare. Du är van och bekväm med din cykel. I denna grupp är det lite friare med omkörningar. I denna grupp kommer vi att ha föråkare med under hela dagen för er som vill ha hjälp men också för att se till att allt flyter på som det ska.

Grupp 3 Licens

Denna grupp är för dig med licens eller dig med oregistrerad cykel. Här gäller inga försäkringar och du bör se till att du har en giltig personförsäkring. Här är det fri omkörning.

Slantar och mail skickat. :) Snabb gatgrupp.

Köpingsgänget - skall vi inte ta en depåbox? Det lär ju sprutregna. :hihi

Jag, Neonman, Tepåsen och Sportis delar på en box hittills...femhunka plus moms för en box, klart värt det oavsett sol/regn.

Jag, Neonman, Tepåsen och Sportis delar på en box hittills...femhunka plus moms för en box, klart värt det oavsett sol/regn.

Klart värt, hoppas nu på bra väder bara, annars kommer man häcka allt för mycket i boxen ;)

Klart värt, hoppas nu på bra väder bara, annars kommer man häcka allt för mycket i boxen ;)

Det finns inget dåligt väder, finns bara dåliga regndäck så se till att handla bra sådana!

Är det någon som bokat box och vill dela med mig och tjejen så hör av er, vi är rätt snälla
och tar inte så mycket plats. :)

Det finns inget dåligt väder, finns bara dåliga regndäck så se till att handla bra sådana!

Är det någon som bokat box och vill dela med mig och tjejen så hör av er, vi är rätt snälla
och tar inte så mycket plats. :)

Gelleråsen förutsätter jag i alla fall numera att det kommer regna på...så jag lurar på att få med en kaffebryggare att ha hos oss i boxen. :hihi

Hur mycke platser finns i kvar i Lugn resp. Snabb för tillfället?

Det finns ca 10 platser kvar i båda dessa grupper för tillfället.

När det börjar närma sig 5 platser eller mindre så kommer jag att uppdatera i denna tråd + hemsidan löpande så att alla har koll på det.

/MVH Mikael A

Back