Banåkartråden

Det ska bli skoj på den bandagen.
För de verkar va ett stort intresse av de som hackar på varandra här på forumena.:D

Ses där ute.:tummenupp

Polaren undrade om jag var intresserad av att hyra Gelleråsen en sväng i början på sommaren. Primärt för bilar, men jag har ingen lämplig bil så det blir antagligen en grupp hojjar oxo. Någon som skulle kunna tänka sig vara intresserad av o åka lite ? Inga priser eller tider är dock klara ännu...

Intresserad om de passar med jobbet. Har en polare med en bil som kan va intresserad ozzå

Polaren undrade om jag var intresserad av att hyra Gelleråsen en sväng i början på sommaren. Primärt för bilar, men jag har ingen lämplig bil så det blir antagligen en grupp hojjar oxo. Någon som skulle kunna tänka sig vara intresserad av o åka lite ? Inga priser eller tider är dock klara ännu...

Visst är det intressant, har en "bilpolare" som också vill hänga med.

Vilka är "de" som hackar på varandra.. och vilka ska steka vilka?.. ;)

Jag har betalt och anmält mig till 3 juli nästa år på Mike Anderssons bandag på Gelleråsen.

Kör ju inte licens, så det fick bli gatgrupp, förmodar 2 st sådanna, har anmält mig i snabbare modellen av det så har ni ett rundningsmärka att lattja med:hihi

Jag har betalt och anmält mig till 3 juli nästa år på Mike Anderssons bandag på Gelleråsen.

Kör ju inte licens, så det fick bli gatgrupp, förmodar 2 st sådanna, har anmält mig i snabbare modellen av det så har ni ett rundningsmärka att lattja med:hihi

Kommer bli en kanondag det där.. får hoppas att alla kommer hem med hela hojjar och slipper få skinnstället uppklippt.. :tummenupp

Jag fick slänga kryckorna i onsdags, så nu är jag redo och rustad för snabba varv på Åsen. Det var inget att tveka på, jag anmälde mig omedelbums till Mickes bandag.

Så håll åt sidan Sportis, annars kör jag över dig :rofl :krama.

Tror inte jag behöver hålla åt sidan, du kan nog lekande ta ett "fel" spår i en kurva och passera mig ;)Kul att köra med riktigt snabba grabbar:)

Ja just ja... Skulle ta tag i det där då kanske...

Edit: verkar gott om platser kvar oxo, så då kan man vänta till lönen kommer o betala ;) Lika bra o boka gatgrupp, ingen aning ifall jag hinner ta licensen o fixa hojjen tills dess :D

Last edited:
Vad tror panelen om en Triumph Daytona 675 -06 som banhoj????? Fördelar/nackdelar???? Nån som haft/provat???

Nyheter
Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025

Yamahas TRACER 7 och TRACER...

Nya Yamaha Tracer 7 och Tracer 7 GT

Yamaha har presenterat 2025...

Full fart på Bike Trollhättan-dagarna

Just nu har portarna öppnat...

MV Agusta inför fem års garanti

MV Agusta tar ett nytt steg...

MV Agusta förlänger garantin till fem år