Banåkartråden

gluffis

Slowrider
Gick med
17 Dec 2004
Ort
Västmanland
Hoj
En orange
Undrar om det kommer regna lika mycket på alla mina banåkningar i år oxo...

Har laddat med att spela lite SBK 2011, oväntat nog har det hittils vart regn 9 av 10 rejshelger ;) Inte ens tv spelen låter mig åka hoj i torrväder...
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Undrar om det kommer regna lika mycket på alla mina banåkningar i år oxo...

Har laddat med att spela lite SBK 2011, oväntat nog har det hittils vart regn 9 av 10 rejshelger ;) Inte ens tv spelen låter mig åka hoj i torrväder...

:rofl :rofl :rofl

Man gör nog klokt i att boka sina egna dagar efter din kalender s.a.s... :crash
 

gluffis

Slowrider
Gick med
17 Dec 2004
Ort
Västmanland
Hoj
En orange
Jag har råkat anmäla mig till GTboard körningen , rakt fram alltså, för o se om man kan förnedra lite sportbilar med tröttkawan ;)

5 Maj på Björkvik 'ring' , som mest verkar vara ett flygfält ;)

Ta med regnrock ;)
 

gluffis

Slowrider
Gick med
17 Dec 2004
Ort
Västmanland
Hoj
En orange
Nu visar även mittvaeder.se att det ska regna 27-28 i karlskoga... så 5 grader varmt o regn då... ohh joy!
 

dlgvrg

Sporthojsnörd
Gick med
17 Nov 2003
Ort
Västerås
Hoj
En bunt hojar
Väderprognosen ändras ju hela tiden - ångest, jag ska ut och snurra på söndagen 29 (steg 6)... just nu ser det lite blött ut :(

Tänkte även vara med och umgås lite på lördagen, dock ingen körning då, kanske ta lite bilder och dricka kaffe och träffa SMC Sport kompisar.
 

T-Bag

Demented Moron
Gick med
4 Dec 2008
Ort
Eskilstuna
Hoj
ZX-10R 2011
Väderprognosen ändras ju hela tiden - ångest, jag ska ut och snurra på söndagen 29 (steg 6)... just nu ser det lite blött ut :(

Tänkte även vara med och umgås lite på lördagen, dock ingen körning då, kanske ta lite bilder och dricka kaffe och träffa SMC Sport kompisar.

Då syns vi på söndag då, hade tänkt åka på lördag eftermiddag. Men som det ser ut nu blir det söndag morgon istället.

Blött blir det inte för då kan jag inte sätta nytt PB efter lunch som jag har planerat.. ;)

Så kika på:

http://www.mylaps.com/practice/showLaptimes.jsp?tid=181&transponder=4612742&subm=Search

Jag hoppas att flytet ska infinna sig och att hojjen känns bra med modifieringarna, för har ett beggat magiskt dunlop som åker på eftermiddagen. Så räknar jag med iaf högst 1.11 så äre bara. :cdevil
 

dlgvrg

Sporthojsnörd
Gick med
17 Nov 2003
Ort
Västerås
Hoj
En bunt hojar
Då syns vi på söndag då, hade tänkt åka på lördag eftermiddag. Men som det ser ut nu blir det söndag morgon istället.

Blött blir det inte för då kan jag inte sätta nytt PB efter lunch som jag har planerat.. ;)

Så kika på:

http://www.mylaps.com/practice/showLaptimes.jsp?tid=181&transponder=4612742&subm=Search

Jag hoppas att flytet ska infinna sig och att hojjen känns bra med modifieringarna, för har ett beggat magiskt dunlop som åker på eftermiddagen. Så räknar jag med iaf högst 1.11 så äre bara. :cdevil

Själv siktar jag på att inte krascha... rulla runt som bromskloss på 1.30 tider typ - årets första körning och fjärilar i magen. Jag har vänt växellådan, så det finns ju risk för felväxlingar.

Väderprognosen ser ju toppen ut nu! Jag packar med mig solstolarna också :)

skulle farten infina sig har jag ett sprillans nytt dunlop att kasta på hojen till eftermiddagen ;)
 

goshow

snöar
Gick med
14 Oct 2004
Ort
jag är från vettet
Hoj
Lill-Jingis
Själv siktar jag på att inte krascha... rulla runt som bromskloss på 1.30 tider typ - årets första körning och fjärilar i magen. Jag har vänt växellådan, så det finns ju risk för felväxlingar.

Väderprognosen ser ju toppen ut nu! Jag packar med mig solstolarna också :)

skulle farten infina sig har jag ett sprillans nytt dunlop att kasta på hojen till eftermiddagen ;)


6vxl bakåt?? :D:tungan
 

aRWe

Föredetting
Gick med
30 Mar 2003
Ort
Västerås
Hoj
Elrulle
Då syns vi på söndag då, hade tänkt åka på lördag eftermiddag. Men som det ser ut nu blir det söndag morgon istället.

Blött blir det inte för då kan jag inte sätta nytt PB efter lunch som jag har planerat.. ;)

Så kika på:

http://www.mylaps.com/practice/showLaptimes.jsp?tid=181&transponder=4612742&subm=Search

Jag hoppas att flytet ska infinna sig och att hojjen känns bra med modifieringarna, för har ett beggat magiskt dunlop som åker på eftermiddagen. Så räknar jag med iaf högst 1.11 så äre bara. :cdevil
Då blir det dig här och MotoGP och kolla in på söndag.
 
Nyheter
Lunchhälsning från Merzouga!

Bästa ökenguiden, Jordi Arc...

Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

Top