SGM
BTG 8:20
Vad tror panelen om en Triumph Daytona 675 -06 som banhoj????? Fördelar/nackdelar???? Nån som haft/provat???
Do it.

ag älskade ju kawan iofs...

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Vad tror panelen om en Triumph Daytona 675 -06 som banhoj????? Fördelar/nackdelar???? Nån som haft/provat???
http://www.lmsroadracing.se/trafiksaekerhetsutbildning
Kalender för 2012, en heldag men som sagt den är preliminär.
Lite synd att det fortfarande tycks vara krav på originalsystem...
Undrar om det kommer regna lika mycket på alla mina banåkningar i år oxo...
Har laddat med att spela lite SBK 2011, oväntat nog har det hittils vart regn 9 av 10 rejshelgerInte ens tv spelen låter mig åka hoj i torrväder...
![]()
![]()
Man gör nog klokt i att boka sina egna dagar efter din kalender s.a.s...![]()
Väderprognosen ändras ju hela tiden - ångest, jag ska ut och snurra på söndagen 29 (steg 6)... just nu ser det lite blött ut
Tänkte även vara med och umgås lite på lördagen, dock ingen körning då, kanske ta lite bilder och dricka kaffe och träffa SMC Sport kompisar.
Då syns vi på söndag då, hade tänkt åka på lördag eftermiddag. Men som det ser ut nu blir det söndag morgon istället.
Blött blir det inte för då kan jag inte sätta nytt PB efter lunch som jag har planerat..
Så kika på:
http://www.mylaps.com/practice/showLaptimes.jsp?tid=181&transponder=4612742&subm=Search
Jag hoppas att flytet ska infinna sig och att hojjen känns bra med modifieringarna, för har ett beggat magiskt dunlop som åker på eftermiddagen. Så räknar jag med iaf högst 1.11 så äre bara.![]()
Själv siktar jag på att inte krascha... rulla runt som bromskloss på 1.30 tider typ - årets första körning och fjärilar i magen. Jag har vänt växellådan, så det finns ju risk för felväxlingar.
Väderprognosen ser ju toppen ut nu! Jag packar med mig solstolarna också
skulle farten infina sig har jag ett sprillans nytt dunlop att kasta på hojen till eftermiddagen![]()
Då blir det dig här och MotoGP och kolla in på söndag.Då syns vi på söndag då, hade tänkt åka på lördag eftermiddag. Men som det ser ut nu blir det söndag morgon istället.
Blött blir det inte för då kan jag inte sätta nytt PB efter lunch som jag har planerat..
Så kika på:
http://www.mylaps.com/practice/showLaptimes.jsp?tid=181&transponder=4612742&subm=Search
Jag hoppas att flytet ska infinna sig och att hojjen känns bra med modifieringarna, för har ett beggat magiskt dunlop som åker på eftermiddagen. Så räknar jag med iaf högst 1.11 så äre bara.![]()
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
![]() |
TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025
Nu är det klart att världen... |
![]() |
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026
Norton Motorcycles förbered... |
GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025
Honda var tillbaka i Biarri... |
|