Banåkartråden

Det ska bli skoj på den bandagen.
För de verkar va ett stort intresse av de som hackar på varandra här på forumena.:D

Ses där ute.:tummenupp
 
Polaren undrade om jag var intresserad av att hyra Gelleråsen en sväng i början på sommaren. Primärt för bilar, men jag har ingen lämplig bil så det blir antagligen en grupp hojjar oxo. Någon som skulle kunna tänka sig vara intresserad av o åka lite ? Inga priser eller tider är dock klara ännu...
 
Intresserad om de passar med jobbet. Har en polare med en bil som kan va intresserad ozzå
 
Polaren undrade om jag var intresserad av att hyra Gelleråsen en sväng i början på sommaren. Primärt för bilar, men jag har ingen lämplig bil så det blir antagligen en grupp hojjar oxo. Någon som skulle kunna tänka sig vara intresserad av o åka lite ? Inga priser eller tider är dock klara ännu...


Visst är det intressant, har en "bilpolare" som också vill hänga med.
 
Vilka är "de" som hackar på varandra.. och vilka ska steka vilka?.. ;)

Jag har betalt och anmält mig till 3 juli nästa år på Mike Anderssons bandag på Gelleråsen.

Kör ju inte licens, så det fick bli gatgrupp, förmodar 2 st sådanna, har anmält mig i snabbare modellen av det så har ni ett rundningsmärka att lattja med:hihi
 
Jag har betalt och anmält mig till 3 juli nästa år på Mike Anderssons bandag på Gelleråsen.

Kör ju inte licens, så det fick bli gatgrupp, förmodar 2 st sådanna, har anmält mig i snabbare modellen av det så har ni ett rundningsmärka att lattja med:hihi

Kommer bli en kanondag det där.. får hoppas att alla kommer hem med hela hojjar och slipper få skinnstället uppklippt.. :tummenupp
 
Jag har betalt och anmält mig till 3 juli nästa år på Mike Anderssons bandag på Gelleråsen.

Kör ju inte licens, så det fick bli gatgrupp, förmodar 2 st sådanna, har anmält mig i snabbare modellen av det så har ni ett rundningsmärka att lattja med:hihi

Jag fick slänga kryckorna i onsdags, så nu är jag redo och rustad för snabba varv på Åsen. Det var inget att tveka på, jag anmälde mig omedelbums till Mickes bandag.

Så håll åt sidan Sportis, annars kör jag över dig :rofl :krama.
 
Tror inte jag behöver hålla åt sidan, du kan nog lekande ta ett "fel" spår i en kurva och passera mig ;)Kul att köra med riktigt snabba grabbar:)
 
Ja just ja... Skulle ta tag i det där då kanske...

Edit: verkar gott om platser kvar oxo, så då kan man vänta till lönen kommer o betala ;) Lika bra o boka gatgrupp, ingen aning ifall jag hinner ta licensen o fixa hojjen tills dess :D
 
Last edited:
Vad tror panelen om en Triumph Daytona 675 -06 som banhoj????? Fördelar/nackdelar???? Nån som haft/provat???
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top