Balansera vevaxel, vart?

zoltan

Motard pöjk
Gick med
17 Dec 2006
Hoj
TT600R,KX500 & FYM
Tips på vart man kan lämna in veven och byta vevstake samt få det balanserat här i Västerås?.

Engson motor i samma hus som Västerås Marinservice på "brandthovda industriområde" eller Motorteknik på Tunbytorp vid Mekonomen.

Detta har jag inget belägg för, men skulle tro att båda mc-firmorna du nämnde i ditt inlägg lämnar såna jobb vidare till just en motorrenoveringsfirma, troligen en av dom 2 jag tipsade om..

Engson motor i samma hus som Västerås Marinservice på "brandthovda industriområde" eller Motorteknik på Tunbytorp vid Mekonomen.

Detta har jag inget belägg för, men skulle tro att båda mc-firmorna du nämnde i ditt inlägg lämnar såna jobb vidare till just en motorrenoveringsfirma, troligen en av dom 2 jag tipsade om..

Engson motor ligger inte längre vid marinservice, har för mig att dom ligger på tallmätargatan i samma hus som presto brandskydd..

fick tag på nå nummer robban?

Engson motor ligger inte längre vid marinservice, har för mig att dom ligger på tallmätargatan i samma hus som presto brandskydd..

fick tag på nå nummer robban?

Har man sett, det har ju flyttat ja:

Engson Motor 021 - 12 12 00 Tallmätarg. 1 B, 721 34 VÄSTERÅS

Ska kolla nummer direkt, sms:ar dig snart..

Btw, blev de ett par scottglajjor kvar hos dig Erik, eller ligger dom i Johans ficka fortfarande kanske?

Har man sett, det har ju flyttat ja:

Engson Motor 021 - 12 12 00 Tallmätarg. 1 B, 721 34 VÄSTERÅS

Ska kolla nummer direkt, sms:ar dig snart..

Btw, blev de ett par scottglajjor kvar hos dig Erik, eller ligger dom i Johans ficka fortfarande kanske?

justia, det skulle jag säga till dig när vi telefonade kom jag på,
tror dom är i säkert förvar.. man vet inte så noga, förmodligen

Men då tror du fel!:)

Men då tror du fel!:)

Där ser man, man ska passa sig för att svara när man inte vet 100% :huvet Var någon som jobbade där förut som sa detta, men kanske vart ett missförstånd/ändrats sen dess :va ..

Ber om ursäkt ifall jag rörde till de :krama

Nyheter
BMW Motorrad Concept RR

Under den prestigefyllda ut...

Snart dags för Custom Bike Show

Förra året firades den 50:e...

KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Back