Balansera vevaxel, vart?

zoltan

Motard pöjk
Gick med
17 Dec 2006
Hoj
TT600R,KX500 & FYM
Tips på vart man kan lämna in veven och byta vevstake samt få det balanserat här i Västerås?.

Engson motor i samma hus som Västerås Marinservice på "brandthovda industriområde" eller Motorteknik på Tunbytorp vid Mekonomen.

Detta har jag inget belägg för, men skulle tro att båda mc-firmorna du nämnde i ditt inlägg lämnar såna jobb vidare till just en motorrenoveringsfirma, troligen en av dom 2 jag tipsade om..

Engson motor i samma hus som Västerås Marinservice på "brandthovda industriområde" eller Motorteknik på Tunbytorp vid Mekonomen.

Detta har jag inget belägg för, men skulle tro att båda mc-firmorna du nämnde i ditt inlägg lämnar såna jobb vidare till just en motorrenoveringsfirma, troligen en av dom 2 jag tipsade om..

Engson motor ligger inte längre vid marinservice, har för mig att dom ligger på tallmätargatan i samma hus som presto brandskydd..

fick tag på nå nummer robban?

Engson motor ligger inte längre vid marinservice, har för mig att dom ligger på tallmätargatan i samma hus som presto brandskydd..

fick tag på nå nummer robban?

Har man sett, det har ju flyttat ja:

Engson Motor 021 - 12 12 00 Tallmätarg. 1 B, 721 34 VÄSTERÅS

Ska kolla nummer direkt, sms:ar dig snart..

Btw, blev de ett par scottglajjor kvar hos dig Erik, eller ligger dom i Johans ficka fortfarande kanske?

Har man sett, det har ju flyttat ja:

Engson Motor 021 - 12 12 00 Tallmätarg. 1 B, 721 34 VÄSTERÅS

Ska kolla nummer direkt, sms:ar dig snart..

Btw, blev de ett par scottglajjor kvar hos dig Erik, eller ligger dom i Johans ficka fortfarande kanske?

justia, det skulle jag säga till dig när vi telefonade kom jag på,
tror dom är i säkert förvar.. man vet inte så noga, förmodligen

Men då tror du fel!:)

Men då tror du fel!:)

Där ser man, man ska passa sig för att svara när man inte vet 100% :huvet Var någon som jobbade där förut som sa detta, men kanske vart ett missförstånd/ändrats sen dess :va ..

Ber om ursäkt ifall jag rörde till de :krama

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...