Bakis = kåt?

Blir du kåt som helvetet när du är bakis?

• Antal röstningar
    0
Mandus skrev:
Håller helt med! Tjejer, rätta mig om jag har fel men är inte tjejer oftast kåta när vi är så där lite lagom småfulla? Men dagen efter vill vi bara ligga sked.

Medans killarna inte vill eller kan (?) när dom är fulla och vill hellre ha dagen efter när dom stinker och är allmänt osexiga?

Om jag inte minns alldeles galet så är det som så att tjejers sexlust ökar av (måttliga mängder) alkohol medans mäns sexlust minskar.

Det beror väl lite på hur omfattande bakfyllan är.

Men oftast spelar det ingen roll.

Coola Ola skrev:
Om jag inte minns alldeles galet så är det som så att tjejers sexlust ökar av (måttliga mängder) alkohol medans mäns sexlust minskar.
Då gäller det att haffa brudarna redan på after worken innan man själv hunnit fått i sig några öl. Mer after work :tummenupp

Som nån skrev.. När man vaknar och fortfarande är lite halfull... DÅ blir man pilsk!! Sen efter ett ordentligt göka.. dååååååå blir jag b a k i s :3freak

Emmi skrev:
Ähh, det är väl självklart. Frågan är väl om man är mer kåt när man e bakis och det är inte jag iaf, bakfyllesked är bättre! Men möjlig är man ju jämt...:D

Skeden är nog underskattad enligt mej, det e ju toppen bara det e rätta tjejen :tummenupp :)

Jag är pilsk som attan när ja e bakis, väldigt störande om man inte har en :tuttar med sig...fan oxå nu måste jag ut på jakt :rofl
Rött vin sätter nog i gång härligheten för tjejerna har jag för mej :slicka :pussa

Vätskebrist, irritation i urinröret, gör att man blir kåt om man är snubbe har jag läst.

Är man råbakis är man inte så kåt dock...

Biturbo skrev:
ÄÄäääähh.. Vi är ju as-charmiga..

Scheena gumman... Hick. Ska vi knullas? (Inte jag men andra)

Hehe... Jo, killar brukar juh kunna vara väldigt rakt på sak när dom e sådär "lite för mycket" fulla... :D

// Lena

Pilsk

Jag kan bara tala for mig sjalv...Ligga sked ar hur mysigt som helst (!!) men det far mig bara att do av upphetsning efter ca 3 sekunder. Bakfylle kat, hmmmm, pallar sa lite alkohol att jag blir askalas o bakis pa en folkol (vin skall vi inte ens namna ):rodnar.
:fyllisar (det e jag till hoger).
Jag har latt att bli "pa" (mera i nyktert tillsatnd an full) men inte bara med vem som helst, "bara for att", men med ratt grabb sa..... :rodnar ja ni kan gissa :rodnar.

Lilla_Tingeling skrev:
All sorts alkohol sätter nog igång härligheten för mig. Lilla Ting och alkohol e en farlig kombination! :nicka :angel
// Lena

Ta inte dina tabletter samtidigt. Det verkar ännu läskigare..! Eller kan man äta dom och dricka priiit?

Back