Bakis = kåt?

Blir du kåt som helvetet när du är bakis?

• Antal röstningar
    0
Jag tror det är kroppens eget sätt att dämpa eventuell smärta.
Det är faktiskt bevisat att sexuell upphetsning fungerar som smärtlindrande(ett test utfördes på ett sjukhus där en av tre kontrollgrupper ombads tänka på sex och dom andra gjorde nåt annat, jag ska försöka ta reda på mer om nån är intresserad)
För mig har det faktiskt fungerat med framgång vid upprepade tillfällen:banana:

sEiKo skrev:
Det är faktiskt bevisat att sexuell upphetsning fungerar som smärtlindrande(ett test utfördes på ett sjukhus där en av tre kontrollgrupper ombads tänka på sex och dom andra gjorde nåt annat, jag ska försöka ta reda på mer om nån är intresserad)
För mig har det faktiskt fungerat med framgång vid upprepade tillfällen:banana:

Jag vet att sex funkar mot smärta. Har haft grym huvudvärk flera gånger och den har försvunnit efter att jag har haft skön sex. :tummenupp

// Lena

Lilla_Tingeling skrev:
Jag vet att sex funkar mot smärta. Har haft grym huvudvärk flera gånger och den har försvunnit efter att jag har haft skön sex. :tummenupp

// Lena

Sex frigör en väldig massa goa kemikalier i kroppen! Endorfiner och annat gött!

Märkligt att inte fler tjejer uppmärksammat det.......

"Nä, vill inte...har huvudvärk...."

jag är alltid kåt.. så de fanns liasom bara ett alternativ :hihi

heimdal skrev:
jag är alltid kåt.. så de fanns liasom bara ett alternativ :hihi

Ähh, det är väl självklart. Frågan är väl om man är mer kåt när man e bakis och det är inte jag iaf, bakfyllesked är bättre! Men möjlig är man ju jämt...:D

Men seriöst...
OM man nu vaknar bakis och inte skulle vara kåt...
Ligga i sked med "rätt" person gör åtminstone mig brunstig.
Det slutar alltid på samma sätt, ens libido pockar.

JKay skrev:
Märkligt att inte fler tjejer uppmärksammat det.......

"Nä, vill inte...har huvudvärk...."

Bästa boten mot spänningshuvudvärk är... just det.. ett skjut. (med orgasm)
Migrän däremot... :död ...avlivning.

sEiKo:
Gör gärna det ! :tummenupp (skriv mer alltså)

Intressant svar , då jag också alltid upplevt att den däringa snabeln ,
har sin alldeles egna , högst egensinniga hjärna..

Känner mycket väl igen mig i pollens beskrivning av dageneftermående ,
som verkar påverka 99% av mitt väsen , medan den där sista potensen..flåt procenten tycks friskare och piggare än någonsin :confused:

Samma erfarenhet vid feberfrossa , influensa..whatever..allt lägger ner..
utom...

Tror därför på sEiKo's resonemang att kroppen utsöndrar endorfin (måbrahormoner) för att dämpa dåligmåendet och främja "tillfrisknandet"
Precis som vid hård träning ,
då muskelceller brister ,leder värker ,blåsor svider ,
men endorfinerna svämmar över och man mår superOK :)

..har dock aldrig reflekterat över om jag blir Kåt efter ett träningspass :confused: hmmm kräver självrannsakning....
kanske är tur att det är bara grabbar i omklädningsrummen efter träning... :död

/ Lillebror

Emmi skrev:
Nix, inte kåt på bakfyllan. På bakfyllan ska man ligga bakfyllesked med någon och kolla på en kass film.

Det behöver man ju inte ens vara bakfull för att uppskatta (filmen kan ju iofs få vara bra oxå, om den vill). Skeda är klart underskattat enl. min mening! :)

Min teori ang. "bakfylle kåt":
1) När man är bakis är man lam & orkar ingenting, vilket lätt leder till en viss rastlöshet.
2) Sex har man alltid ork till.

Alltså. Efter som man är bakfull & rastlös, och sex är det enda man alltid har ork till så blir det den naturliga lösningen.

Lillebror skrev:
sEiKo:Gör gärna det ! :tummenupp (skriv mer alltså)

/ Lillebror

Jag ska försöka snoka rätt på där jag läste det, men det var ett tag sen så jag kan inte lova nåt.

Emmi skrev:
Nix, inte kåt på bakfyllan. På bakfyllan ska man ligga bakfyllesked med någon och kolla på en kass film.

Håller helt med! Tjejer, rätta mig om jag har fel men är inte tjejer oftast kåta när vi är så där lite lagom småfulla? Men dagen efter vill vi bara ligga sked.

Medans killarna inte vill eller kan (?) när dom är fulla och vill hellre ha dagen efter när dom stinker och är allmänt osexiga?

Jag har tänkt på det där också och i mitt fall stämmer det rätt bra faktiskt :tomten

I alla fall om vi pratar "måttligt bakis" dvs ligger man som en hög sopor och bara sover och mår dåligt så är jag inte hungrig, kåt, pigg eller speciellt rolig i huvudtaget. Är man bara lite sliten och trött och så är det väl inte ovanligt att man känner sig lite bakiskåt. Märkligt... kanske för att hela systemet/kroppen startar om och börjar vakna till igen.

Emmi: Bakfyllesked.. haha :lol Det ordet skall jag stoppa in i vokabuläret.

Last edited:
Bakis = kåt.. JA. Men mest tidigt. Brukar bli bakfull och sämre lite senare vid 12-16 tiden...

När man har sex dagen efter så har man aldrig ont någonstans, däremot när man är klart, faan vad det dunkar i huvudet då...

jesseboy skrev:
Men seriöst...
OM man nu vaknar bakis och inte skulle vara kåt...
Ligga i sked med "rätt" person gör åtminstone mig brunstig.
Det slutar alltid på samma sätt, ens libido pockar.

Tänkte nästan samma sak. Lagom frustrerande att bara ligga sked.

Mandus skrev:
Håller helt med! Tjejer, rätta mig om jag har fel men är inte tjejer oftast kåta när vi är så där lite lagom småfulla? Men dagen efter vill vi bara ligga sked.

Medans killarna inte vill eller kan (?) när dom är fulla och vill hellre ha dagen efter när dom stinker och är allmänt osexiga?

Tjejjers å killars drifter stämmer aldrig överens. Är det ens tänkt att vi ska ha sex?

Lilla_Tingeling skrev:

// Lena

Det har ju lite att göra med att blodet har en tendens att dra åt andra håll när man porrar..

Nyheter
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!