Bakis = kåt?

Blir du kåt som helvetet när du är bakis?

• Antal röstningar
    0
sEiKo skrev:
Jag ska försöka snoka rätt på där jag läste det, men det var ett tag sen så jag kan inte lova nåt.
Nu hittade jag det!

Från illustrerad Vetenskap skrev:
Heta sexfantasier och andra positiva tankar kan ha en kraftigt dämpande effekt på smärta. Denna något uppseendeväckande slutsats är resultatet av en undersökning, som nyligen genomfördes vid Johns Hopkinsinstitutet i Wisconsin, USA. Undersökningen gjordes utifrån förhoppningen att positiva tankar kan användas till att bryta den onda cirkel som kraftig smärta kan ge upphov till. Allt för ofta har läkarna erfarit hur patienters smärtor framkallar negativa känslor, som i sin tur förstärker smärtförnimmelsen. Under försöket ombads en grupp försökspersoner att hålla sina händer i en bassäng med isande kallt vatten. När kylan hade bitit sig ordentligt fast i fingrarna, ombads hälften att tänka på något som var sexuellt upphetsande. Den andra hälften fick i uppgift att tänka på något så neutralt som möjligt. Resultatet var oemotsägligt: de som tänkte på sex kunde utstå de isande smärtorna tre gånger så lång tid som gruppen som tänkte på något neutralt. Detta betyder att läkarna nu kan bekämpa patienters smärta med ett smärtstillande medel, som endast har positiva biverkningar. Den sjuke skall helt enkelt lära sig att tänka på något trevligt.

Rasorblade skrev:
Får man bjuda på ett glas vin eller ngn annan sorts sprit? :D :slicka

Inte vin. Det e äckligt! :3freak
Men gärna en eller flera kalla öl. :fyllisar :tuttar

// Lena

Bikerbitch skrev:
Ta inte dina tabletter samtidigt. Det verkar ännu läskigare..! Eller kan man äta dom och dricka priiit?

Nej nej! Skulle aldrig blanda tabletter och sprit. :död
Har inte druckit alkohol på snart ett år nu. Men den 22:a e det dax att ta ett uppehåll me alla piller. För då e det juh pubkväll på Tivoli! :fyllisar :rolleyes:

// Lena

Killar är kåtast mellan 18-24, kvinnor mellan 30-40 har jag hört.
Men för många killar varar de väl längre än till 24?

Vi får se, just nu hivar jag i mig vatten! imorgon ska jag upp och se om jag är kåt? haha

Mandus skrev:
Håller helt med! Tjejer, rätta mig om jag har fel men är inte tjejer oftast kåta när vi är så där lite lagom småfulla? Men dagen efter vill vi bara ligga sked.

Medans killarna inte vill eller kan (?) när dom är fulla och vill hellre ha dagen efter när dom stinker och är allmänt osexiga?

Känner igen det där , tanten här hemma är alltid mer pilsk än vanligt på fyllen
medans en annan hellre väntar tills dagen efter , jobbigt med halvsvajj på
spettet. fyllan så ska man supa , inte göka. Och då beror det på av vilken grad bakfyllan ligger på , röra sig i sängen o känna att man håller på att dö ,
en allvarlig grad 5 då är det bara stadig frukost och en fet pizza o inget göka den dan heller. Intar nog för mycket berusande drycker.

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!