Lilla_Tingeling
Världens lyckligaste Ting!!!
Biturbo skrev:Det har ju lite att göra med att blodet har en tendens att dra åt andra håll när man porrar..
Jodå, jag vet. Blodet brukar försvinna från skallen rätt så fort.

// Lena
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Biturbo skrev:Det har ju lite att göra med att blodet har en tendens att dra åt andra håll när man porrar..
Mandus skrev:Håller helt med! Tjejer, rätta mig om jag har fel men är inte tjejer oftast kåta när vi är så där lite lagom småfulla? Men dagen efter vill vi bara ligga sked.
Medans killarna inte vill eller kan (?) när dom är fulla och vill hellre ha dagen efter när dom stinker och är allmänt osexiga?
Då gäller det att haffa brudarna redan på after worken innan man själv hunnit fått i sig några öl. Mer after workCoola Ola skrev:Om jag inte minns alldeles galet så är det som så att tjejers sexlust ökar av (måttliga mängder) alkohol medans mäns sexlust minskar.
Coola Ola skrev:Om jag inte minns alldeles galet så är det som så att tjejers sexlust ökar av (måttliga mängder) alkohol medans mäns sexlust minskar.
Emmi skrev:Ähh, det är väl självklart. Frågan är väl om man är mer kåt när man e bakis och det är inte jag iaf, bakfyllesked är bättre! Men möjlig är man ju jämt...![]()
Tobbe81 skrev:Rött vin sätter nog i gång härligheten för tjejerna har jag för mej![]()
![]()
Biturbo skrev:Däremot så finns det inget som är så avtändande som för-fulla tjejer.. Huvva![]()
Lilla_Tingeling skrev:Säger detsamma om för fulla killar...![]()
// Lena
Biturbo skrev:ÄÄäääähh.. Vi är ju as-charmiga..
Scheena gumman... Hick. Ska vi knullas? (Inte jag men andra)
Biturbo skrev:ÄÄäääähh.. Vi är ju as-charmiga..
Va fan !!Biturbo skrev:ÄÄäääähh.. Vi är ju as-charmiga..
Lilla_Tingeling skrev:All sorts alkohol sätter nog igång härligheten för mig. Lilla Ting och alkohol e en farlig kombination!![]()
![]()
// Lena
Långa farbron skrev:Va fan !!
Har du stulit min bästa raggreplik.
Biturbo skrev:Franchaise, damnit! Jag kommer och lämnar "donationen!" på söndag!
Lilla_Tingeling skrev:All sorts alkohol sätter nog igång härligheten för mig. Lilla Ting och alkohol e en farlig kombination!![]()
![]()
// Lena
![]() |
MV Agusta återgår till 100% eget ägande
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
MV Agusta åter självständigt
MV Agusta Motor S.p.A. till... |
![]() |
Kurviger – Appen som hittar vägarna du inte visste att du ville köra
Att köra motorcykel handlar... |
![]() |