Jag vet precis vad jag vill ha mer på min hoj men frågan är bara vem som kan tänkas ha en sån där käck apparat som skriver ut text på klistermärke??
Anyone?
.... pliiiiis![]()
har en sådäringa dymo labelprinter om det inte är mer avancerat än så du vill ha... gul eller vit remsa max 1,5-2 cm hög eller nått sånt. nått speciellt du vill att det skall stå?

Förövrigt så har jag inte orkat uppdatera med bilder etc. Men om någon är intresserad så kan jag dra det i korthet. Har spenderat ca en månad i verkstan med att konstuera en produkt runt en produkt som inte finns

Måster borra upp ett dräneringshål i botten också. Den lilla fukt som kommer in i bygget har bara en väg att ta, å det e in i varvräknaren. Inte bra.
lackjobbet klart också! en dag tidigare än vad som var sagt desutom! Och ruggit snyggt blev det! Dessvärre har jag hittat ett ganska kraftigt rinn på lacken som i o f s tog mig 4 dagar att upptäcka. Sitter svårupptäckt, men jag anser inte att det skall sitta där alls för dom pengar jag betalat för jobbet! Får höra med pete om han vill ta och fixa till det i höst/vinter kanske.
Bilder kommer när jag orkar röra min kropp igen.