Baggis hojpimpar-tråd

Jag vet precis vad jag vill ha mer på min hoj men frågan är bara vem som kan tänkas ha en sån där käck apparat som skriver ut text på klistermärke??

Anyone?
.... pliiiiis :pannkyss

har en sådäringa dymo labelprinter om det inte är mer avancerat än så du vill ha... gul eller vit remsa max 1,5-2 cm hög eller nått sånt. nått speciellt du vill att det skall stå?:)

Förövrigt så har jag inte orkat uppdatera med bilder etc. Men om någon är intresserad så kan jag dra det i korthet. Har spenderat ca en månad i verkstan med att konstuera en produkt runt en produkt som inte finns:D :huvet Den varvräknaren jag fick tag på var till en 00 och frammåt... dvs en spruthoj. Därför funkar det inge vidare när man matar den med tändspolesignaler från en fuggehoj!:huvet till saken hör att den slutat tillverkas och inte går att beställa. Men jag har lyckats få tag på den sista i sverige? som låg och slöa på en hylla hos ducatisthlm. samma färgsättning och skall vara till en 93a-99a. Inte hunnit montera ännu. Var tvungen att få ihop hojen inför norgetrippen. fortfort! Den gamla fick sitta kvar och visa nada.
Måster borra upp ett dräneringshål i botten också. Den lilla fukt som kommer in i bygget har bara en väg att ta, å det e in i varvräknaren. Inte bra.

lackjobbet klart också! en dag tidigare än vad som var sagt desutom! Och ruggit snyggt blev det! Dessvärre har jag hittat ett ganska kraftigt rinn på lacken som i o f s tog mig 4 dagar att upptäcka. Sitter svårupptäckt, men jag anser inte att det skall sitta där alls för dom pengar jag betalat för jobbet! Får höra med pete om han vill ta och fixa till det i höst/vinter kanske.

Bilder kommer när jag orkar röra min kropp igen.

Jösses vilka schyssta mätare du fått till.
Den som ändå kunde sånt :tummenupp

Jag vet precis vad jag vill ha mer på min hoj men frågan är bara vem som kan tänkas ha en sån där käck apparat som skriver ut text på klistermärke??

Anyone?
.... pliiiiis :pannkyss

...o varför frågar du inte mig :confused:

Nyheter
MC-mässan 2026

MC-Mässan är tillbaka 23–25...

Bike kör Stark Varg EX!

Under hösten kommer Bike gö...

Customhoj Bike Show 2026

Den 23 till 25 januari körs...

Racing på Kjula Dragway till helgen

Den kommande helgen (23-24 ...