Bör Mattias köra Gelleråsen 22/7?

Ska feg-Mattias köra Gelleråsen?

• Antal röstningar
    0
  • Undersökning stängd .
Finns det något annat än JA att svara på den frågan :D
Om han är hel i kroppen vill säga.
Hojen mekade ni väl ihopa ikväll va?!

Såklart, jag vill ha valuta för mina åskådar-pengar. Eller bensinpengarna dit iallafall.
Att gnälla lite över ett blåmärke och en böjd bromspedal känns inte som en giltig ursäkt.

sege skrev:
2310384 Seså, se till att mobba Mattias så han vågar ställa upp på lördag.

Har inte M bevisat att det är högst olämpligt att beträda den banan igen! Eller är det banan i sig själv som är olämplig :confused:

sege skrev:
2310384 Seså, se till att mobba Mattias så han vågar ställa upp på lördag.

Jag är skadad åsså är motorcykeln trasig och jag har inga pengar min mamma är sjuk min undulat dog när jag var nio och farmor när jag var tjugofem jag är faktiskt småbarnsförälder mitt framdäck pajade i kraschen jag har ingen tändningsnyckel jag gillar inte gelleråsen sa jag att pengarna var slut vafan i helvete.

Mattias skrev:
2310394 Jag är skadad åsså är motorcykeln trasig och jag har inga pengar min mamma är sjuk min undulat dog när jag var nio och farmor när jag var tjugofem jag är faktiskt småbarnsförälder mitt framdäck pajade i kraschen jag har ingen tändningsnyckel jag gillar inte gelleråsen sa jag att pengarna var slut vafan i helvete.
Mikes elaka bana besegrade dig. Mes.

Mattias skrev:
2310394 Jag är skadad åsså skitsnackundanflykterskitsnackundanflykterskitsnackundanflyterskitsnackundanflykterskitsnackundanflykterskitsnackundanflyterskitsnackundanflykterskitsnackundanflykterskitsnackundanflyterskitsnackundanflykterskitsnackundanflykterskitsnackundanflyterskitsnackundanflykterskitsnackundanflykterskitsnackundanflyterskitsnackundanflykterskitsnackundanflykterskitsnackundanflyterskitsnackundanflykterskitsnackundanflykterskitsnackundanflyterskitsnackundanflykterskitsnackundanflykterskitsnackundanflyterskitsnackundanflykterskitsnackundanflykterskitsnackundanflyterskitsnackundanflykterskitsnackundanflykterskitsnackundanflyterskitsnackundanflykterskitsnackundanflykterskitsnackundanflyterskitsnackundanflykterskitsnackundanflykterskitsnackundanflyterskitsnackundanflykterskitsnackundanflykterskitsnackundanflyterskitsnackundanflykterskitsnackundanflykterskitsnackundanflyterskitsnackundanflykterskitsnackundanflykterskitsnackundanflyterskitsnackundanflykterskitsnackundanflykterskitsnackundanflyterskitsnackundanflykterskitsnackundanflykterskitsnackundanflyterskitsnackundanflykterskitsnackundanflykterskitsnackundanflyterskitsnackundanflykterskitsnackundanflykterskitsnackundanflyterskitsnackundanflykterskitsnackundanflykterskitsnackundanflyterskitsnackundanflykterskitsnackundanflykterskitsnackundanflyterskitsnackundanflykterskitsnackundanflykterskitsnackundanflyterskitsnackundanflykterskitsnackundanflykterskitsnackundanflyterskitsnackundanflykterskitsnackundanflykterskitsnackundanflyterskitsnackundanflykterskitsnackundanflykterskitsnackundanflyterskitsnackundanflykterskitsnackundanflykterskitsnackundanflyterskitsnackundanflykterskitsnackundanflykterskitsnackundanflyterskitsnackundanflykterskitsnackundanflykterskitsnackundanflyterskitsnackundanflykterskitsnackundanflykterskitsnackundanflyterskitsnackundanflykterskitsnackundanflykterskitsnackundanflyterskitsnackundanflykterskitsnackundanflykterskitsnackundanflyterskitsnackundanflykterskitsnackundanflykterskitsnackundanflyterskitsnackundanflykterskitsnackundanflykterskitsnackundanflyterskitsnackundanflykterskitsnackundanflykterskitsnackundanflyterskitsnackundanflykterskitsnackundanflykterskitsnackundanflyterskitsnackundanflykterskitsnackundanflykterskitsnackundanflyterskitsnackundanflykterskitsnackundanflykterskitsnackundanflyterskitsnackundanflykterskitsnackundanflykterskitsnackundanflyterskitsnackundanflykterskitsnackundanflykterskitsnackundanflyterskitsnackundanflykterskitsnackundanflykterskitsnackundanflyterskitsnackundanflykterskitsnackundanflykterskitsnackundanflyterskitsnackundanflykterskitsnackundanflykterskitsnackundanflyterskitsnackundanflykterskitsnackundanflykterskitsnackundanflyterskitsnackundanflykterskitsnackundanflykterskitsnackundanflyterskitsnackundanflykterskitsnackundanflykterskitsnackundanflyterskitsnackundanflykterskitsnackundanflykterskitsnackundanflyterskitsnackundanflykterskitsnackundanflykterskitsnackundanflyterskitsnackundanflykterskitsnackundanflykterskitsnackundanflyterskitsnackundanflykterskitsnackundanflykterskitsnackundanflyterskitsnackundanflykterskitsnackundanflykterskitsnackundanflyterskitsnackundanflykterskitsnackundanflykterskitsnackundanflyterskitsnackundanflykterskitsnackundanflykterskitsnackundanflyterskitsnackundanflykterskitsnackundanflykterskitsnackundanflyterskitsnackundanflykterskitsnackundanflykterskitsnackundanflyter
Har du blivit pappa :va

Upp och hoppa, du vet att du kan vinna. :)
Din snälla arbetsgivare kan väl förresten slänga in 100 loppor i utbyte mot en snygg dekal på hojen?

/A

Rundningsmärke skrev:
2310443 Upp och hoppa, du vet att du kan vinna. :)
Din snälla arbetsgivare kan väl förresten slänga in 100 loppor i utbyte mot en snygg dekal på hojen?

/A
Jag vill inte ha hans flatlöss.

Edit: JAHAAAAAA! Tusenlappar.

fan är du man lr mus se nu till att göra Sola stolt vem vill kramas med en mes

lungt jag ska heller inte köra,inga pengar olyckligt kär,inga däck har bara kört åsen en gång i år...mamma säger att det är farligt osv sa jag att jag är singel

Depåbitchen skrev:
2310444 Förresten.
Har inte tant fått sina sömnpiller än? :D
Nej, klarar mig ännu utan dom, ikväll är det rödvin som gäller :fyllisar
Har ju se..... f'låt är ju sjukskriven. :D

Edit: men för säkerhetsskull har jag tagit mina 5 kvällspiller, omutifall att vinet inte räcker till :3freak

Ser ni nu? 14,2% vill att jag låter bli. Det avgör saken!

*/ ?>
Back