Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

För väl göra en ny poll sen med bästa liveplattanLion skrev:Tycker liveplattan Rock In Rio borde få vara med. Fantastiskt bra, köpte nyss in DVD´n (169:- på DVDON.COM) också, samt DVD´n med 40 låtar/videos, kommer inte ihåg namnet på den, men fantastisk förfest film![]()
PS: Ingen som har biljetter över till konserten i november
Custom skrev:Dom är klart kult ,ska gå på dom i november va även när dom spela på stadion maginifik show får inte missas
Fantômas skrev:- Number of the beast
- Piece of mind
- Powerslave
Detta var de album som spelades mest under min uppväxt (det hårda åttiotalet).
Så de har man mycket grymma minnen till, ska jag välja ett så blir det Number of the beast albumet.
Såg dom live på Skandinavium 83 - 85 nån gång det var nog Number of the beast eller Piece of mind turnen då.
Fan va Eddie var cool alltså.![]()
Lion skrev:Tycker liveplattan Rock In Rio borde få vara med. Fantastiskt bra, köpte nyss in DVD´n (169:- på DVDON.COM) också, samt DVD´n med 40 låtar/videos, kommer inte ihåg namnet på den, men fantastisk förfest film![]()
PS: Ingen som har biljetter över till konserten i november

Penguin skrev:Även om det är ett "samlingsalbum" så kommer Live after Death alltid att vara den bästa skivan för min del.
Hörde nåt om att iron maiden sålt 60 miljoner plattor, men det var ett antal år sen. Förvånar mig inte om det är långt över 100 nu. Egentligen ointressant då det står ganska klart vilka av grupperna som har mest hängivna fans. Om det nu över huvud taget är intressant att diskutera vilka grupper som är "störst". Jag lyssnar rätt mkt på artister som är så okända att jag knappt själv känner till domHammet skrev:vilka är egentligen störst, metallica lr. iron maiden.
har hört mycket om att metallica sålt mest album av alla hårdrock/metal band men iron maiden lär ligga tätt efter


Davo skrev:Så sant så, den rockar så jävla hårt.
Penguin skrev:Den rockar lika hårt som det där du bjöd på sög fett! På festen om du minns.....![]()

|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |