Bästa maidenalbum

  • Thread starter Thread starter mb
  • Start date Start date

Bästa studioplatta med maiden


  • Antal röstningar
    0
Rodentboy skrev:
Kan inte tala för herr Ash, men personligen så är det få saker jag avskyr så mycket som när man sjunger likadant som gitarrslingan.

oj, allt detta Run to the hills hat... vart kommet det ifrån :confused:

men visst allt för uppenbara grejer som syftar till att man ska hooka på en del av låten e ju störigt.

titta bara på Sean Paul vars ful-jamaikanska är helt omöjlig att undgå under en dags radiolyssnande...

...men trots allt, jag har Run... som mobilsignal
 
Kapten Stofil skrev:
titta bara på Sean Paul vars ful-jamaikanska är helt omöjlig att undgå under en dags radiolyssnande...
Fixar inte hans sång, han läspar ju som en gnu :gnissla
 
berggren_martin skrev:
Har märkt att det finns en hel del maiden-uvar här inne. Så, vilken är bästa studieplattan? Lägger min röst för killers.

Killers är helt klart den bästa plattan. Tycker att de gled ifrån det där goa punk öset när Dianno fick sluta. New wave of brittish motorbikes rules!! :tummenupp
 
tycker personligen att bästa Dianno plattan är den första (Iron maiden) med låtar som prowler och kanske den bästa maidenlåten alla kategorier Phantom of the opera, men visst killers är grym med genghis khan som min favorit
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top