Davo skrev:Äh lägg av nu det är ju gott.![]()
Är du full på skiten just nu eller?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Davo skrev:Äh lägg av nu det är ju gott.![]()
berggren_martin skrev:Den släpps vilken dag som helst, lugn bara![]()
Jo, men inte picturediscvinylenHeinrich skrev:Släpptes väl i måndags???![]()
En samling av alla deras bästa låtar helt klart. Nästan alla iaf.....
Chris Ash skrev:Jag håller Number of the beast som bäst. Tycker den står lite i en klass för sig. Hade man sluppit skitlåten Run to the hills hade den varit perfekt.
Kapten Stofil skrev:Number of the beast är ett förstklassigt hårdrocks album, men vad har du egentligen emot Run to the hills?
![]()

Om jag hade tagit med alla samlingsskivor, liveskivor, bootlegs, dvd osv. så skulle listan ha blivit alldeles för stor.GårillaRaggare skrev:Men har du inte glömt bort live-albumet "rock in Rio" och "edward the great"???![]()
berggren_martin skrev:Om jag hade tagit med alla samlingsskivor, liveskivor, bootlegs, dvd osv. så skulle listan ha blivit alldeles för stor.
Sen tycker jag inte samlingsalbum hör hemma i seriösa musikdiskussioner, de är bara ett sätt för skivbolaget att klämma ur lite extra pengar. Köp de riktiga albumen istället och plocka ihop ett eget "blandband"![]()
)
) maiden skiva med "ghost of the navigator" på... nån som vet vad den skivan heter????
Lite repig på sina håll så de är få låtar som funkar...
GårillaRaggare skrev:Kom just på att jag hade nån gammal (brännd) maiden skiva med "ghost of the navigator" på... nån som vet vad den skivan heter????
Lite repig på sina håll så de är få låtar som funkar...
![]()
/raggarn
berggren_martin skrev:Om jag hade tagit med alla samlingsskivor, liveskivor, bootlegs, dvd osv. så skulle listan ha blivit alldeles för stor.
Sen tycker jag inte samlingsalbum hör hemma i seriösa musikdiskussioner, de är bara ett sätt för skivbolaget att klämma ur lite extra pengar. Köp de riktiga albumen istället och plocka ihop ett eget "blandband"![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |