Crilljack
Säg Hej vettja!
Ja styr upp det,starta en facebook grupp som bojkottar Borås Tropikhus annars om inte Hugo tar till rampljuset elelr information ges.
På den jäv..la haggan då o kräv bilder eller info om hur firren mår eller lever.
Jag har namn,e-mail adress och eventuellt nr till tjejen som tog emot firren.
Dock lägger jag inte ut det här,får tas via pm såfall.
Hur gåre med fb gruppen

testa! än finns hans korvätande kropp kvar.....för han har köttat upp sig rejält efter all den där jävla korv slukandet.
 testa! än finns hans korvätande kropp kvar.....för han har köttat upp sig rejält efter all den där jävla korv slukandet. 

) så det skulle betyda att han är död!
) så det skulle betyda att han är död!  

Fast det var ju ett gäng som ff levde när jag tröttnat en gång för alla. De var inte så stora som Hugo så en djuraffär i närheten tog emot dom. Men de var ändå äckliga att håva upp, särskilt malen (som btw aldrig åt alger, bara fiskmat, den jäveln). Han fick plats i en hink men du må tro jag var skitnödig över att svänga för hårt när jag skulle köra iväg med slempropparna!
  Fast det var ju ett gäng som ff levde när jag tröttnat en gång för alla. De var inte så stora som Hugo så en djuraffär i närheten tog emot dom. Men de var ändå äckliga att håva upp, särskilt malen (som btw aldrig åt alger, bara fiskmat, den jäveln). Han fick plats i en hink men du må tro jag var skitnödig över att svänga för hårt när jag skulle köra iväg med slempropparna! 

..och om det finns det självklart en tråd
..och om det finns det självklart en tråd