Avliva fisk

zaitoon

Ny medlem
Gick med
22 Jan 2012
Ort
skövde
Hoj
honda cbr600rr 2008
Hahahah shiit kan fan inte sluta garva åt alla kommentarer:) den här tråden va riktigt rolig:)
 

Hultz

Medlem
Gick med
23 Jul 2008
Ort
kolsva
Hoj
HusaBerg 650,hypermotard 1100s
började läsa denna tråd och ju längre man kommer desto mer garvar man :rofl:hihi
 

Hultz

Medlem
Gick med
23 Jul 2008
Ort
kolsva
Hoj
HusaBerg 650,hypermotard 1100s
tja !

tog mig friheten att ta reda på vad som hänt med mr hugo . tog kontakt med therese och fick detta i svar

"Hej! :)

Ja klart att lille Hugo finns kvar, han bor här i dammen tillsammans med ciklider, vattensköldpaddor och kajmaner. Han får dock inte korv så mycket längre, men det händer väl.
Han har sitt revir längst in i vänstra hörnet och verkar trivas med livet. Han har 21 kvm att simma runt i ju :)

Mvh Therese "

så firren lever :)
 

Slowroller

Skrämmer små barn
Gick med
9 Jun 2009
Ort
Helsingborg
Hoj
Näe
tja !

tog mig friheten att ta reda på vad som hänt med mr hugo . tog kontakt med therese och fick detta i svar

"Hej! :)

Ja klart att lille Hugo finns kvar, han bor här i dammen tillsammans med ciklider, vattensköldpaddor och kajmaner. Han får dock inte korv så mycket längre, men det händer väl.
Han har sitt revir längst in i vänstra hörnet och verkar trivas med livet. Han har 21 kvm att simma runt i ju :)

Mvh Therese "

så firren lever :)

:tummenupp Hejja Hugo!!!! :banana
 

Jonny

Varför???
Gick med
3 Jun 2003
Ort
Sjöbo
Hoj
R1
Roligt att höra att han lever=) Skulle ha varit roligt att se honom igen. Om du vill kan du skicka Therese mail adress till mig=):)
 

Popcorn

På sidan
Gick med
23 Jun 2005
Ort
Hemma
Hoj
Italiensk Scooter och Spansk Enduro
Snabbt och garanterat: Prata med en jägare, släng ut den på gräset och knäpp den med hagel.

Edit: Suck, såg inte hur gammal tråden var!
 

Hoffmeister2

Ny medlem
Gick med
30 Sep 2012
Ort
Gotland
Hoj
Daytona 675 -08
Skulle gå in på denna del av forumet för första gången, och fastnar i typ 15 min i denna tråd haha..
Kul att Hugo fick leva! Men klart man vill ha mer updates!!

1. Lindquist
2. Slowroller
3. 2Fast!
4. Putte
5. Mackan_HBG
6. Mordecaien
7. Crilljack
8. Johan-ST1050
9. Biltmore
10. Jonny
11. Skruven
12. 4:20
13. Wunder
14. Jonte
15. The Gungner
16. Rick
17. Jörgen
18. Shedevil79
19.dn-L
20. teddster
21. Zaphyr
22. Saurus
23. -Suzuki-
24. zappen
25. Klyrre
26. Kiwimaddog
27. Biturbo - Jag undrar vars maria87 tog vägen också. Verkar vara en skön brud. Fler sådana!
28. Eas94
29. Dubstep
30. Kita
31. OliverKmark
36. Nikel
37. enrosabil
38.Hoffmeister2
39.
 

Bushido

Skånsk Säckpipsninja
Gick med
9 Sep 2006
Ort
Sydöst
Hoj
HD Ultra Limited - 19, HD Heritage Softail -03, Yamaha R1 -99, Yamaha RD350YPVS -83, Yamaha DT125LC -85, Kawasaki KV75 -78, Yamaha YSR80 -86
Roligt att höra att han lever=) Skulle ha varit roligt att se honom igen. Om du vill kan du skicka Therese mail adress till mig=):)
Kvalar in för VM i trådlyft här men iallafall, denna tråden får fan inte dö...:hihi Har läst att dessa fiskar kan bli upp emot 30 bast i fångenskap, kan det vara så att Hugo fortfarande lever? Har du någon uppföljning att komma med, såhär 9 år senare? :D Googlade runt lite och såg att Therese flytta verksamheten och numera driver ett nytt Tropikarium i Björkäng (strax söder om Varberg)... Någon som känner sig manad att svänga förbi och höra hur Hugo mår? :D
 
Nyheter
Skönt häng på Rapidos öppet hus!

Idag höll Rapido MC, Stockh...

Högsta antalet viltolyckor på tio år

Under 2023 inrapporterades ...

Värva SMC-medlem – chans att vinna MC-resa till Nya Zeeland

Foto: Miles Holden Värva...

Hydet Dirt Drags istället för hillclimb 

Den 3 augusti i år har Hyde...

Dags för 50:e Custom Bike Show

Lördagen den 1 juni är det ...

Varning för potthål

Foto: STR/Hanna Maxstad ...

Snart dags för Distinguished Gentlemans Ride

Söndag 19 maj är det dags f...

Ola Stenegärd på MC Collection

Sverige har begåvats med et...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Motorcyklisternas och MC-industrins manifest

Under tisdagen presenterade...

Top