sandstream
Guest
Där ser manJag har ett dyligt men som jag skrev ovan så skall man inte räkna med att det fungerar. Jag som flyger mycket såg fram emot möjligheten att slippa passet men det fungerar inte i praktiken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Där ser manJag har ett dyligt men som jag skrev ovan så skall man inte räkna med att det fungerar. Jag som flyger mycket såg fram emot möjligheten att slippa passet men det fungerar inte i praktiken.
Nån mer som ska ner till Cartagena på Folkessons träningsläger?
Jag har aldrig varit iväg på nåt liknande...vad ska man tänka på? Egna erfarenheter?
Nåt man behöver ha med sig som inte är hoj-relaterat? Känns som det är där man missar nåt.
Jag har bara tyska papper på min hoj. Behöver man ta med sig kvitto/bevis på att det är min hoj?
Mindre än tre veckor kvar nu![]()
Och du Henke, glöm inte regndäcken.....![]()
/Pär

hehe, den hoppas jag inte göra om![]()

Snart dags att börja packa nu! Någon som har lite skvaller om vad man kan vänta sig av Cartagena? Har förstått att banan är ganska teknisk och att det är bästa stället att köra på i Europa om man vill undvika regn. Finns det tillgång till el ute i depåområdet? Möjlighet att duscha etc?
Där är 2 partier på banan som påminner om varann. Den andra av dom leder ut på rakan. Kan bli spännande om man får för sig att man ska hålla fullt igenom första för att man tror man är på väg ut på rakan!![]()
El, nybyggda duschar från 2006 och resturang, som kanske är lite dyr, finns i depån. Står du högst uppe i depån eller lite utanför den på kvällen och ser en röd skylt blinka nere mot stan så är det Uba Uba 3000.
En film från banan:
Onboard Cartagena
De hade rätt bra tempoTack, blev ju inte mindre sugen på att åka när man såg filmen!
|
|
Motorsportsalongen i Örebro!
Jag tog en snabb avstickare... |
|
|
Honda CB 1000 GT bjuder på sportig komfort
Det är ingen lätt uppgift H... |
|
|
KTM: ”Det är helt klart vägen framåt.”
Rajiv Bajaj, 58, VD för den... |