Armhår... ja ska det vara där eller inte!?

Dagens mode... Armhår eller inte...!?

• Antal röstningar
    0

KaliZ

One of a kind...
Gick med
8 Mar 2004
Hoj
Tillfälligt utan!
Tjo!

Var o provade kläder idag. T-shirten jag fastnade för var lite kort i ärmarna så att lite armhår stack ut. "Ja, men det är bara att klippa bort!" säger den söta tjejen som hjälpe mig.... precis som det var det mest naturliga i världen.

"ehh jahopp?!" :va Svarar jag.

Alltså jag har kanske inte hängt med i modet på sistone, men är det väldigt vanligt att killar gör sig av med armhåret?!?

//KaliZ

Edit: Med alternativ nr 1 menas antingen raka eller bara klippa lite.

Last edited:
nu har du inget röstningsalternativ som passar riktigt bra men själv anser jag att det är lite ghey för en kille att raka armhålorna så det får väl bli att armhålehår är manligt då...:va

Kan vara skönt att raka armar och ben till sommaren, svårt att bli brun annars. :tummenupp (för oss med kasst pigment)

Du hade inte behövt erkänna det där

Han pratar om håret i armhålorna :fakta

Inget att skämmas över, mina ben och vader är på gränsen till omänskligt perfekta. Däremot har jag nästan samma behåring som bergsturkarna. Ett tips iallafall till er alla som är bekväma i er läggning och känner ibland att ni vill prova något nytt :tummenupp

...Raka benen?! Aldrig... Är säker i min läggning, men håret på benen blir kvar!!!

//KaliZ

Frisera iallafall om man har abnorm hårväxt, är ju skit-ofräscht på båda könen ifall armhålehåret sticker ut:(

Dra lite flätor och sånt om det känns för långt! :tungan:

Eller så kan du ansa lite...

Jag tycker själv att det är same shit. Dock föredrar jag att ha lite hår där än helt rakat.

Som i allt annat så får man väl porraka sig under armarna! :D

(benen är det område man inte rakar!)

Jag röstade att äckelhåret ska bort, men med det menar jag ansa det. Inte helrakat. Raka ben & armar, där går fan gränsen, är ni bikers eller ? :sissy

Inte raka, bara klippa ner det lite. Då ser det ut att vara rakat på oss med vackert blont armhår, de syns int´ :D

Man kan ju ansa lite ifall man tycker det blir för långt. Har själv inte det problemet :tummenupp

Benen, :arsele , bröstet och strängen som går upp till naveln får vara som dem är naturligt.

Sticker armhåren ut genom tshirten så kanske man skulle överväga att ansa lite...

Nyheter
Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT