Halogen
Apajävel!
Att raka armhålorna, bröstet och/eller benen faller tveklöst i gayfacket ja. Men idag är det accepterat att vara lite halvgay (till och med helgay!), så fortsätt gärna med det, ni som gillar det.
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Att raka armhålorna, bröstet och/eller benen faller tveklöst i gayfacket ja. Men idag är det accepterat att vara lite halvgay (till och med helgay!), så fortsätt gärna med det, ni som gillar det.
Good comeback.2985705Så länge det är snygga cheyer som får det att rycka i baguetten så är jag lugn.![]()
Vet du varför det känns så? För att jag säger det som få vågar.
Det rådande idealet förespråkar nämligen att alla ska vara hårlösa och likna barn - speciellt runt könsorganet.
Jag vill ha en man som är en man - inte en pojke eller en apa. En helt vanlig, naturlig man.
Veet fräter bort håret, så svider eller gör det ont när man använder det så ska man genast skölja av det. Och INTE använda rakhyvel direkt efteråt för skinnet är så känsligt så då blir det som skrubbsår.
Man branner sig bara pa Veet en gang sen lar man sig att det gor overdjavligt ontoch nasta gang sitter man med aggklockan i hogsta hugg
Killar FAR inte raka under armarna tycker jag..inte ens om ni ar proffessionella simmare(och det kommer fran en proffessionell harborttagerska)
Ansa ar okej/maste.
Gillar inte nar killar rakar bort det har dom har (for utvaxt ar inte mys) men kan fortsa att det inte ar kul att ha en ryamatta pa armar, brost och rygg. Vaxning ar mycket battre..men laser ar ju bast
Edit:
Och det andra..tycker att det skall vara valansat och inga buskar. Maste saga att jag foredrar RIKTIGT valansat..tycker inte om harstran som ar langre an tva millimeter i nedre trakterna men smaken ar som baken.
Lent o rent ar bra!!
Så länge det är snygga cheyer som får det att rycka i baguetten så är jag lugn.![]()
Inget hår i maten, tack![]()
Jaja nu ska vi inte vara på viset. Snart så kommer (bort)förklaringarna. "Det är ju bara för bankörningen, mindre hår ger mindre luftmotstånd". Eller "mindre hår gör att skinnstället sitter bättre, så min rakade pung ger ökad säkerhet".jamen kn--la mig långsamt, vilken fjoltråd. raka armar på killar..![]()
![]()
![]()
![]()
Folket på jobbet har skrattat i 2 dagar åt SH fjollorna...![]()
![]()
![]()
![]()
![]() |
Tierp Arena värd för EM i Dragracing
Den 7–10 augusti 2025 förva... |
120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla
Screenshot Den 16–17 aug... |
|
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|