Armhår... ja ska det vara där eller inte!?

Dagens mode... Armhår eller inte...!?

• Antal röstningar
    0
Jag säger som de flesta andra... Ansa skiten lite om det är för långt! Ska ju inte hänga o slänga utanför kläderna!

Nu går vi över till nåt viktigare ;)

Vad tycker damerna om mittpartiet på kroppen då? Helrakat, lagom ansat, eller djungel-buske som sträcker sig från hakan till brun-musen? (över magen asså....) :tungan

Jag har kommit för långt från apstadiet för att vara hårig. :näsblod

[edit]..och det är inga damer som klagat hittills. Vad grabbar tycker skiter jag totalt i. :tummenupp

Last edited:
Herregud, vet inte folk (killar) hur det funkar med kroppshår än, trots att det är 2007?

Armhålor: Ansa/trimma
Kuk/glockenspiel/package: Rensa allt http://www.veet.se/
Näsa: Ryck
Ögonbryn: Ryck/klipp

Alla ska ju göra som de tycker att de själva känner sig bekväma med.

Armhålor - Fräscht att raka. Speciellt på sommaren när man inte har så mycket kläder på dig. (Förhoppningsvis)

Ben - Killar NEJ, låt bli att raka benen. Snälla!!!

Bröstet - Killar ska ha ett hårigt bröst för att kunna kallas man. Men utan att för det se ut som en apa.

Raggarsträng - Helst inte. Raka gärna bort.

De intima delarna då - Hmm kluven där. Man ska absolut göra som man känner sig bekväm i. Rakar man och känner sig fånig så ser det bara besvärat och krystat ut. Men kan man bära upp det och det känns bra så är det också snyggt. Så här får man nog använda sig av sitt personliga omdöme.

Ansiktet - Kluven där också. Visst är det mysigt med en len kind. Men lika sexigt med tredagars stubb på någon som inte bara har fjun i ansiktet. Men mer skägg än så.... Nej då är det inte snyggt längre, lite äckelvarning med långt skägg faktiskt. :zpy

Det är väl alltid trevligt att ens partner tagit sig tid och gjort sig fin. :tummenupp

Ne hår ska man bara ha på skallen och benen. Kvinnor får gärna ta bort det på benen också:tungan

Alla ska ju göra som de tycker att de själva känner sig bekväma med.

Armhålor - Fräscht att raka. Speciellt på sommaren när man inte har så mycket kläder på dig. (Förhoppningsvis)

Ben - Killar NEJ, låt bli att raka benen. Snälla!!!

Bröstet - Killar ska ha ett hårigt bröst för att kunna kallas man. Men utan att för det se ut som en apa.

Raggarsträng - Helst inte. Raka gärna bort.

De intima delarna då - Hmm kluven där. Man ska absolut göra som man känner sig bekväm i. Rakar man och känner sig fånig så ser det bara besvärat och krystat ut. Men kan man bära upp det och det känns bra så är det också snyggt. Så här får man nog använda sig av sitt personliga omdöme.

Ansiktet - Kluven där också. Visst är det mysigt med en len kind. Men lika sexigt med tredagars stubb på någon som inte bara har fjun i ansiktet. Men mer skägg än så.... Nej då är det inte snyggt längre, lite äckelvarning med långt skägg faktiskt. :zpy

Det är väl alltid trevligt att ens partner tagit sig tid och gjort sig fin. :tummenupp

Gör det du känner dig bekväm med :) alla tjejer har olika smak, själv tycker jag att helrakat nertill gör att det ser ut som en död kyckling mellan benen och jag tänder inte på kycklingar :D :D

Medan nästa tjej tycker att det är grymt sexigt :)

Herregud, vet inte folk (killar) hur det funkar med kroppshår än, trots att det är 2007?

Armhålor: Ansa/trimma
Kuk/glockenspiel/package: Rensa allt http://www.veet.se/
Näsa: Ryck
Ögonbryn: Ryck/klipp

Tack för dina råd, nu väntar jag bara på tipsen för oss straighta killar också.

Det går inte att ge generella råd på det viset, det beror alldelens på tillväxt och vilken stil man vill ha.
Det ÄR skillnad på en metrosexuell media-wannabe i stockholm och en skogsarbetare i kiruna

Gör det du känner dig bekväm med :) alla tjejer har olika smak, själv tycker jag att helrakat nertill gör att det ser ut som en död kyckling mellan benen och jag tänder inte på kycklingar :D :D

Medan nästa tjej tycker att det är grymt sexigt :)

Precis det jag menar. Man måste vara bekväm själv. :tummenupp
Sexigast är ju en kille som är bekväm och nöjd med sig själv.... (utan att för det vara egocentrisk).
Om och var man rakar sig är något man själv måste bestämma. Men det jag skrev i mitt förra inlägg va hur jag personligen tycker.... :tummenupp

Last edited:
Det är roligt att experimentera lite.

Jag har aldrig rakat mig under armarna dock. Men det ska väl provas då.

Är det någon som har den där historien om killen som rakade sig i..röven, och som ångrade sig rättså ordentligt efter någon dag när det började växa ut...?
Den var på engelska tror jag. Och rolig.

2980421 Det är roligt att experimentera lite.

Jag har aldrig rakat mig under armarna dock. Men det ska väl provas då.

Är det någon som har den där historien om killen som rakade sig i..röven, och som ångrade sig rättså ordentligt efter någon dag när det började växa ut...?
Den var på engelska tror jag. Och rolig.
Aldrig rakat dig under armarna? Du är väl hona? Trodde alla damer gjorde det idag... eller du kanske menar att du vaxar?

Eller är det flätbart? :skrämd

raka skiten 1 gång i månaden?

2980449 Aldrig rakat dig under armarna? Du är väl hona? Trodde alla damer gjorde det idag... eller du kanske menar att du vaxar?

Eller är det flätbart? :skrämd
Shemale

Last edited:
Jag rakade väck allt förra sommaren, men det kändes lite småghey på nått vis. Tror att jag bara trimmar det i år. :D

Nyheter
Mälaren Runt #40 – 16 augusti

Lördagen den 16 augusti kör...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP

För att fira den trefaldige...

Dragracing-EM på Tierp Arena 7-10 augusti

Den 7–10 augusti 2025 förva...

Tierp Arena värd för EM i Dragracing

Den 7–10 augusti 2025 förva...

120 unga motocrosstalanger från hela världen möts i Uddevalla

Screenshot Den 16–17 aug...

En vecka kvar!