Aprilia Tuono V4

Jag åkte upp till bikeport med hojen och satt och drack kaffe nån timme under tiden de gjorde 100-mil service. Kostar 2495kr där istället för probike som tar 3900kr. Probike Sätra verkar hyggligt inkompetenta tyvärr, hade monterat en del grejer fel på min hoj under leveransservice.

Haha! Berätta mer! :) Så att man kan kolla själv... :gnissla

Ringde MC-Verkstan idag, fick tid på onsdag. Tjoff ba. Lite skillnad mot att inte ens få snacka med nån.

Tipsa gärna.
Jag har iof inga dåliga erfarenheter av Probike här i Gbg/Mölndal.

Jag misstänker att det inlägget är fyllt av ironi.
Själv kör jag ber hojen till Marcussons Mc utanför Halmstad på 2000 mila service.
Finns ingen närmare. För att citera Probike i Mölndal " vi har varken verktygen eller kompetensen här, för att göra 2000 mila servicen"

Själv kör jag ber hojen till Marcussons Mc utanför Halmstad på 2000 mila service.
Finns ingen närmare. För att citera Probike i Mölndal " vi har varken verktygen eller kompetensen här, för att göra 2000 mila servicen"
Alltså det är ju sjukt. Är man åf och inte kan ta hand om hojarna man säljer... vet aprilia om detta?

Faktiskt inte. De har alltid hjälpt mig.
Frågade specifikt när jag hämtade min Factory om de kan utföra alla service där, de svarade ja.

Får så när jag själv kommer till de miltalen.

Min -14 står hos Marcussens och väntar på ny generator från Italien, garanti sak, och ventil justering iom 2000mil servicen

Alltså det är ju sjukt. Är man åf och inte kan ta hand om hojarna man säljer... vet aprilia om detta?

Jag " tror" att ett problem är omsättningen på Personal , tex Probike syd vilka jag va nöjd med , både prismässigt och tidsmässigt . fick tex 1000 mila för 2000kr . Hur som haver då jag skulle dit igen efter nått år så va det helt ny personal i verkstaden ...och det kan inte vara bra . Dom har dock alltid varit schysta mot mig där .

Jag hade tänkt inhandla ett tält på MX24 men de har varit slut i lager ett bra tag...

Jag kan ta med två mx24 tält så får fler hojar plats. Ett av dem blev rätt hårt åtgånget på knutstorp i helgen men det är bättre än inget tält alls.

Jag kan ta med två mx24 tält så får fler hojar plats. Ett av dem blev rätt hårt åtgånget på knutstorp i helgen men det är bättre än inget tält alls.
Toppen! Då paxar jag gärna en plats. Väderprognoserna ser ju inte allt för lovande ut..

Bra, då tar jag med två tält och kompressor m.m
Jag kommer på onsdag morgon strax efter 07 gissar jag. Håll utkik efter en silverfärgad pickup.

Bra, då tar jag med två tält och kompressor m.m
Jag kommer på onsdag morgon strax efter 07 gissar jag. Håll utkik efter en silverfärgad pickup.
Bussigt! Det ska jag göra. Är det någon som har med sig mycket soppa man kan få köpa av när det är dags att fylla på? Annars spänner jag fast en 10litare på passagerarsadeln bara :-)

Nyheter
En vecka kvar!

Nu är det exakt en vecka kv...

Farligt vilseledande alkomätare på marknaden

Ett stort oberoende test ut...

Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey

För att fira den trefaldige...

Vi provkör Indian Sport Chief RT

I Allt om MC nummer 8 som k...

Ducati 996 SPS – fabriksny 99:a – såld för rekordsumma

När en hojfirma i Tombolo i...

Äldre än en gentleman