Aprilia Tuono V4

På väg mot Kinnekulle och redo att äta orangea hojar till frukost, lunch och middag. uploadfromtaptalk1438108181323.jpg

:fyllisar
Wheels4u Mölndal kanske? (aukt)

Sen Marcussen då, såklart. (aukt)

Sen finns SpoonvalleyRacing, om än inte auktoriserad men dock kunniga!
Googlar man på det aukt verkstäder till aprilia så får man upp en massa som inte är aukt längre. Bla stigefelts motor och dom i Hol utanför Alingsås, kommer inte ihåg vad dom heter. Wheels 4you tror jag bara håller på med scooter.

Last edited:
Hoppas ni som skall till kullen får en torr och fin dag där, efter noga övervägande så stannade jag hemma till förmån för jobb och plugg. Hoppas nu att man får se lite V4:or imorgon istället!

Kollar man på bilder från verkstan står där en tuono och en rsv4fac på lyften och för nåt år sen hade de iaf provkörning på hojarna.

Jag ser det.
Men jag ringde till dom och då sa dom att "vi gör inte Aprilia Mc längre, utan bara scooter."
Surt.

Hoppas ni som skall till kullen får en torr och fin dag där, efter noga övervägande så stannade jag hemma till förmån för jobb och plugg. Hoppas nu att man får se lite V4:or imorgon istället!
Blött som helvetet blev det! Verkar bli lite bättre imorgon. Men då är jag på annan ort. Ett par roliga pass blev det dock. Kul att snacka med er andra tuono-busar också. Och roligt att vi var fler tuonos än 1290is på en ktm dag. (Vad jag såg iaf)

Trist med vädret för er igår, just nu ser det inte heller så ljust ut här på kullen, men regnet skulle avta runt 11 så då får vi hoppas att det torkar upp snabbt! Måste slita lite på min högra puck idag, den är fortfarande oskuld :lol

Nå, hur smakade orange, fick du mersmak :D ?
Ansluter åter till Aprilia efter några års frånvaro.
Provkörde Tuono 1100 och föll som en fura
TIMBER !!!
Ha de bäst.

Nyheter
Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan

Screenshot När Buell för...

Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h

Den brittiske stuntföraren ...

Stora Motorcykelkatalogen 2026

Nu har vi öppnat förbeställ...

Nya Panigale V4 R: Ducatis nya högfartsvapen

Nya Panigale V4 R har senas...