Micke240sx
Noob
- Gick med
- 21 Aug 2007
- Hoj
- Yamaha R6- 01 Aprilia Tuono V4r aprc abs -14 Suzuki Tillis -97
Last edited:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
200 grader var för varmt för "glasen"skulle kört kvar på samma temp men längre tid uppenbarligen
![]()
![]()
Edit1: Var nog inget fel på kromet i reflektorn som jag först misstänkte. Teorin just nu är pga att linsen sitter löst och den har sakta slagits sönder i kanten.. Så pulvret jag har sett är glas-damm.
View attachment 373853
View attachment 373854
View attachment 373855
Det var hemskt vad grumliga dina glas var, gick på garantin eller?
Nu e man glad igen
Jag bad verkstaden en (Aprilia återförsäljare) att inte påbörja hojen förrän vi var överens. Då de inte ville kolla upp ramen mer än med ögon måttethämtade jag ut hojen på verkstaden efter 3 månader. Inte blev de glada.
Lämnade in den till ett en annan verkstad. Tog tre dagar. Hojen blev utdömd. Ramen kass. Mkt proffsigt. Tog en vecka o nu har man en helt ny V4r
.
All heder åt Marcussens Mc
Nu vet jag hur vissa saker går till. Kan tycka att det borde finnas proffs som kollar upp hojarna som varit i backen. Inte vilken j*vla verkstad som helst. En ev slutas man kan dra är att det finns de som kör runt med bla trafikfarliga hojar.
View attachment 374381
http://www.gillestooling.com/cms/sh...8gt-red/rearset-vcr38gt-black?tab=description
Är det nån som bytt Rearsets på håjjen än? Skulle ju vilja testa att flytta fötterna lite. 190cm å rätt dryg var nog inte direkt var Italienarna siktade på?!![]()
Har inte bytt på min, tänk på quickshiftern bara innan du köper så du inte förlorar dess funktion.
Ingen som ska sälja sin Tuono till våren?
Ingen som ska sälja sin Tuono till våren?
har frågan varit uppe tidigare om man kan slänga på plasten från en rsv4 på en tuono och få en rsv4 med några hästar mindre men billigare försäkring? tänkte om man byter styret också?
Eller är det mycket som skiljer hojarna åt?
//K
har frågan varit uppe tidigare om man kan slänga på plasten från en rsv4 på en tuono och få en rsv4 med några hästar mindre men billigare försäkring? tänkte om man byter styret också?
Eller är det mycket som skiljer hojarna åt?
//K
Va på Mässan och glodde lite .. rätt kul
Fixade Aprilias märkes försäkring som ligger på för mig 5000kr Hel/hel
Snacka om prisvärd![]()
Så är det ju, men man har faktiskt aningen på ramen. Styrhuvudet sitter lite längre fram på Tuono, samtidigt som motorn sitter lite längre ner. Instrument och självklart bristen på kåpstag skiljer också.Tekniskt så är det dyrare att tillverka två olika cyklar, jag så jag tror det är väldigt lik varandra.//K
En vecka kvar!
Nu är det exakt en vecka kv... |
|
![]() |
Farligt vilseledande alkomätare på marknaden
Ett stort oberoende test ut... |
![]() |
Specialbyggd Yamaha XSR900 GP hyllar Rainey
För att fira den trefaldige... |
![]() |
Vi provkör Indian Sport Chief RT
I Allt om MC nummer 8 som k... |