Aprilia Tuono V4

Usch det e ju dyrt å tjöra håjj.. Bokat två helger på GR med actionpics nu. Nån mer som ska dit o väsnas?

Hehe jaha , allt försvann ..

Igen då , Något nytt på era Muskelhojar till iår ?

Va inne en kort stund hos Probike syd och noterade såld på flera V4or :yoparty

Håller på att bli en dussinhoj alltså? :rolleyes:

Inga större förändringar här, lite småsaker från Evotech, R&G och Hong Kong som inhandlats och ska på. Blir förmodligen försöka få till garantiåtgärd på lyktan som är full i avlagringar. Men jag är ju inte ensam om det... Blir nog riva bort gaffeln och kolla över den och kronorna vilket verkstan tydligen inte gjorde efter smällen. Men det får vänta tills temperaturen är dräglig i garaget... :banghead:

Hur ser begagnatmarkanden ut för dessa hojar? Känns som att det kan vara rätt svårt att komma över en eller`?

Finns 0 beggade på blocket och just nu är nog den svåraste tiden för beg .

Bara te o köpa en ny vettja :yoparty

Finns 0 beggade på blocket och just nu är nog den svåraste tiden för beg .

Bara te o köpa en ny vettja :yoparty

Jo, jag har försökt hålla koll på Blocket men det är riktigt dåligt utbud av beggade Tuonos.. Vi får väl se vad ekonomin tillåter, en ny är väl dyr som det känns.

Det är en makalöst fin hoj alltså! Men den har för mig hård konkurrens av bland annat KTM SD ;-)

Jo som sagt visst kostar En Tuono v4 en del ..Men vad får du för pengarna ? :) En Suzuki gsxr 750 ligger väl närmare 140k ny va ?

Här får du en Kusin från en Världsmästar hoj med en motoGp V4 ! och markandens bästa eletronik paket APRC .
Det fina är att du kan skräddarsy hojen efter körförmåga iom det så har du en hoj du i princip aldrig väger ur :yoparty:Bugar

Och Ljudet :banana

Det är klart en Superduke är inte fel , det beror helt på vad man är ute efter och plånbok .

Mvh

Last edited:
Back