Aprilia Tuono V4

Plazmite

Sporthojsnörd
Gick med
4 Jun 2009
Ort
Hemma
Hoj
Aprilia Tuono 1100 Factory
Sugen på ett par andra broms/kopplingsgrepp. Vilka är att rekommendera? Jag vill inte köpa från China för 250kr. Hade evotech på min förra hoj och var nöjd med dom! Nån här som har dom på sin Tuono?
 

Demon

Sunnepôjk...
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Sätila
Hoj
SuperDuke, V4R APRC, SR 500, KX-F 250
Kör med Kina koppling och Brembo broms.
Bromsen känns nåågot stabilare
 

Apis

Medlem
Gick med
9 Feb 2012
Ort
Stockholm
Hoj
Hamamatsu
Sugen på ett par andra broms/kopplingsgrepp. Vilka är att rekommendera? Jag vill inte köpa från China för 250kr. Hade evotech på min förra hoj och var nöjd med dom! Nån här som har dom på sin Tuono?

Beställde Evotech till 1100 från Ebay för drygt 1200 + 100 i frakt, kommer på onsdag!
 

Linusenen

Medlem
Gick med
17 Oct 2013
Ort
Trollhättan
Hoj
Aprilia Tuono 1100 Factory
Sugen på ett par andra broms/kopplingsgrepp. Vilka är att rekommendera? Jag vill inte köpa från China för 250kr. Hade evotech på min förra hoj och var nöjd med dom! Nån här som har dom på sin Tuono?

Nu ville du inte ha kina. Men jag beställde det till min. Visst kan man få skit om man har otur. Mina är dock grymma. Känns lika stabila som polarens orginal Pazzo. Kostade mig 187kr. Jag tyckte det var värt en chansning iaf.

Nöjd med hojen? :)
 

Plazmite

Sporthojsnörd
Gick med
4 Jun 2009
Ort
Hemma
Hoj
Aprilia Tuono 1100 Factory
Nu ville du inte ha kina. Men jag beställde det till min. Visst kan man få skit om man har otur. Mina är dock grymma. Känns lika stabila som polarens orginal Pazzo. Kostade mig 187kr. Jag tyckte det var värt en chansning iaf.

Nöjd med hojen? :)

Okej! Det lutar åt ett par evotech.. vi får se :)

Fruktansvärt missnöjd än sålänge! Beror mest på att jag inte har kunnat köra 1 meter sen jag hämtade den:mad: Vintern gjorde ju comeback:mad::mad:

Än sålänge har jag bara stått i garaget och dräglat:kär, skruvat dit tailtidy mm. Hoppas på bättre väder till helgen!
 

nagge01

Medlem
Gick med
13 Jul 2015
Ort
Uppsala
Hoj
R1
Nu ville du inte ha kina. Men jag beställde det till min. Visst kan man få skit om man har otur. Mina är dock grymma. Känns lika stabila som polarens orginal Pazzo. Kostade mig 187kr. Jag tyckte det var värt en chansning iaf.

Nöjd med hojen? :)

Har du nån länk till dom du köpte? Sugen på att prova shorty.
 

Linusenen

Medlem
Gick med
17 Oct 2013
Ort
Trollhättan
Hoj
Aprilia Tuono 1100 Factory
Last edited:

Linusenen

Medlem
Gick med
17 Oct 2013
Ort
Trollhättan
Hoj
Aprilia Tuono 1100 Factory
Vart finner jag ett lämpligt depåstöd till min 1100 med bobbiner för ett rimligt pris?
Jag köpte mitt på harald nyborg. Sett likadana för betydligt mycket mer pengar på nätet. Funkar super och är lätt.
264e68e07a23ee28c2e85a7c1ce82a83.jpg
 

Demon

Sunnepôjk...
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Sätila
Hoj
SuperDuke, V4R APRC, SR 500, KX-F 250
Fan Linus, har sagt det förut. Men du har fått till den bra!
Själv har jag bara praktiska saker på min, inte så snygga...
 

Apis

Medlem
Gick med
9 Feb 2012
Ort
Stockholm
Hoj
Hamamatsu
Jag köpte mitt på harald nyborg. Sett likadana för betydligt mycket mer pengar på nätet. Funkar super och är lätt.
264e68e07a2ee28c2e85a7c1ce82a83.jpg

Tusen tack! Ser att det skiljer nära 100 % i pris mellan den danska och svenska sajten, men oavsett ett mycket bra pris! Ett sådant får det bli :):krama
 
Nyheter
Rapport från Marocko: Dag 1

Vi bekantar oss med lokalin...

Godmorgon från Erfoud!

Provkörning pågår: läckra Yamaha XSR 900 GP

Sandy kör XSR 900 GP All...

Bike på Ténéré Spirit Experience i Marocko!

Yamahas fabriksteam i Rally...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Besök oss på BikeDagarna i Trollhättan!

Årets BikeDagar har precis ...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Biljettförsäl...

Anmälan öppen till HUSQVARNA TREK 2024

Nu är ägare av Husqvarna No...

Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Top