Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Phuu tur att du klarade digtwinner skrev:Utrustning...Vad som räddade mig från att hyvla bort allt skin,lägg märke till den feta sprickan i hjälmen.
skönt då e det bara att lämna in den och få ut den fin till våren, hoppas din tumvärk går över snarttwinner skrev:Jag har helförsäkring![]()
Fan vilket skit. Bromsa aldrig för smådjur som katter, harar, rådjur och liknande.twinner skrev:Jaha! då har man highsidat(typ) för första ggn..
Scenario: 90-väg Kattjävel kommer ut på vägen
///Kraschkungen...Massa bilder>
twinner skrev:Var på hospitalet i dag,inga kotförskjutningar eller benbrott.Klarade mig med en ömmande kropp,känns som träningsverk*10.![]()

Greenblood skrev:Funderar på att byta min ZX10R mot en Tuono....
Frågan är om jag kommer att ångra mig...???
Hur mycket hästar får man ut från en sån med helsystem och mappning..??
Ska man montera PCIII eller ska man använda Leovince:s färdiga kit...???
Är det något annat man ska göra för att skrämma upp den lite...???![]()
TERMINATOR skrev:korkad fråga men vad ska jag ha för kedja till min falco -00
twinner skrev:Jaha! då har man highsidat(typ) för första ggn..Hojen repig i ram,kåpor mm.Hjälmen fick en fet sprickaMin tume har väl en spricka kankse.Och skinnstället repigt och fuuult.Hojen startar inte längre heller,men kunde köraden därifrån.
Scenario: 90-väg Kattjävel kommer ut på vägen>jag bromsar och får ställ! landar med röven på baklyset och lyckas vrida full gas wheelar till lite sen släpas jag efter en stund,varpå det hela slutar i en massa cirkuskonster.Kul för mig som håller på att sälja den.Hoppas man får repa den själv som Kaz fick.Reser upp hojen och drar fort som fan därifrån? fick väl panik och lite shocknoja,ser en gubbe i spegeln som skriver upp regnummer.
///Kraschkungen...Massa bilder>

KaZ skrev:dags att byta avatar!![]()
![]()
#Olsson# skrev:Har du varit och shoppat?

KaZ skrev:Har du inte sett listan?
ok... tar den igen:![]()
Aprilia RSV Mille R Factory
Akra slipons
renegade airkit
nummerplåtshållare
Kraschpuckar övre fram.
DB, kåpglas, mörkt
PCIII
Oxtar TSC EVO (stövlar)
å lite annat krafs, som 15 kuggs drev å snabbinfästnings skruvar... mm. mm.
![]()
#Olsson# skrev:Jamen jättegrattis dåKänns bra eller?
Mikcar
KaZ skrev:vet inte... har inte fått den än!
KaZMikcar
![]()
Men jag tror att det känns ok!![]()
jocke i köping skrev:Vi som har en kan ju bara berätta att det känns kanooon bra,,,
så du kommer med största sannorlikhet tycka detsamma,,,,.![]()
KaZ skrev:vet inte... har inte fått den än!
KaZMikcar
![]()
Men jag tror att det känns ok!![]()
! Snart är det
igen|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |