Triggerhappy
Måste man tvätta den?
RSV_R skrev:Är nog som så att när bettan var i din ägo så bromsades hon alldrig fegt....![]()
fast vad vet jag 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
RSV_R skrev:Är nog som så att när bettan var i din ägo så bromsades hon alldrig fegt....![]()
fast vad vet jag 
RSV_R skrev:Vad tycker killarna om denna då? En 04:a röv på gamla millen! Jag tycker det ser grymt ut.![]()
Så om någon har en 04:a röv till vanliga skjuts millen så är det bara att hojta till!![]()

TomTom skrev:Ok Kaz! Du är lite ursäktad...men du kan ju fortfarande polera visir o kolla däcktrycket åt mig, utan ben o hoj !!!![]()
Men angående bromsarna...var det inte samma på din gamla Mille R som på min nuvarande Äspeäss va!? Och Duccarna har jag aldrig hört att de haft pråbbs![]()
TERMINATOR skrev:ni som åker på falco vad har ni för sulor?
Triggerhappy skrev:Jag testade Pilot sport och Dunlop D208 på min Falco förra året, D208 är det överlägsna valet mellan dom. Pilot Power lär ju vara bättre än föregångaren iofs.
Bilden till vänster är med Vanliga Dunlop D208 (på rettan)på sin andra bandag...de funkar helt ok för lite ban jobb !!
DaLorD skrev:Jag kör just nu med Pilot power och e helnöjd.. iofs har jag ett sprillans nytt Metzler M1 liggandes så det åker nog på efter säsongen...
Jag skulle gärna köpt ett nytt pilot power men de hade inget sånt när jag ville köpa däck...
Har aldrig testat M1.. nån som har gjort det???
Hur e det... hur långt kan man åka påt om man kör halvhårt..(ej bana... inte än så länge iaf)
TERMINATOR skrev:Ni som åker på falco vad har ni för sulor?
TERMINATOR skrev:ni som åker på falco vad har ni för sulor?

Min tume har väl en spricka kankse.Och skinnstället repigt och fuuult.Hojen startar inte längre heller,men kunde köraden därifrån.
.TERMINATOR skrev:fy fan va tråkigt hoppas du mår bra efter skiten

skönt att höra, försäkring??twinner skrev:Ja för fanJag har bara lite ont i tummen.Gled ju mest och tappade luften,samt lite chockad.Synd på hojen bara..Min ögonsten.Funderar på att endast köra på bana framöver,kanske hitta en 250 räcer att lära sig på
![]()
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |