Aprilia-tråden

jonasjacobson skrev:
tjena, nu är även jag en apriliaägare...köpte en rs 250 igår och mu gäller det bara att få tag på lite kläder...ingen som vet var det finns billiga och bra skinn/textilställ i sthlm?

Välkommen! :tummenupp

gällande skinnställ, kolla med mikcar här i tråden.
Han jobbar på MC-Poolen i sumpan.

Annars ere väl blocket som gäller! :tummenupp

fan va bra! ska faktiskt till mc-poolen här i veckan. får nog bli ett beggat ställ, så jävla dyrt med nya och jag går i gymnasiet så jag har inte världens största budget...

aprilia e skit! iaf dom gamla!

Ja hade en aprilia area 51 (moppe) ja fick säkert lägga typ 10 tusen bara för att den gick sönder hela jävla tiden! d här e det som har gått söner: variatorn, lyssen, stödet, bromsoken :confused: . vevstaken, bakbromsen låste sej ifarten (bromsoken ramlade ner o kilade fast sej :confused:
köpte den för 20 tusen fick 13 tusen ett år senare.
Min kompis har en aprilia rs extrema från 97, den skar efter 3 mil i hans ägo!
JA HATAR APRILA OCH AVA MC!

hoppas att aprilia har fått i ordning kvaliten på dom nyare hojarna

Dropkick skrev:
Ja hade en aprilia area 51 (moppe) ja fick säkert lägga typ 10 tusen bara för att den gick sönder hela jävla tiden! d här e det som har gått söner: variatorn, lyssen, stödet, bromsoken :confused: . vevstaken, bakbromsen låste sej ifarten (bromsoken ramlade ner o kilade fast sej :confused:

Jaha :confused: Ska jag sälja då? Vad ska jag ha,bevisligen så är inte Aprilia något att ha.Kan du inte berätta vilken moppe jag borde ha.

Moppefucko :)

Dropkick skrev:

Fy Faaaaaan vikken NÖT!!!! :fatta! :kocko

*/ ?>
Back