FettSnok
96% enligt läkaren
Har haft hojen hos mekaniker nu och kollat alla ventiler. Alla var hur bra som helst och jätte fina. Han är dock förbryllad för han tycker det tickar för mycket för att vara normalt. Kan det vara kam sträckare som är dåliga redan? Den har ju stått länge men kan det orsaka detta? Låter de som tickande då?
Skickat från min ONEPLUS A6003 via Tapatalk
Ja det är inte orimligt, blir kedjan slack pga dålig sträckare så kan tickande ljud uppstå
https://youtu.be/0KszoAkEokE

). 

