Triggerhappy
Måste man tvätta den?
Buster skrev:Målade lite....
Glömde flames'en
Du glömde några dekaler som matchar färgvalet !!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Buster skrev:Målade lite....
Glömde flames'en
Triggerhappy skrev:Röda fälgar: JA för f-n.
Svart bellypan: Njet- VETO
Det röda på bellypan´en och undersidan på kutsen, undertray skall vara som orginal.
my 2 cent !
:kocko
KaZ skrev:Tack för åsikten...
skönt att det finns 1 iaf som kan ge ett seriöst svar!![]()
FATTAR NI INTE ATT JAG VÅNDAS SOM ETT LEWDER ÖVER HUR JAG SKA LACKA DEN...![]()
![]()
:kocko
![]()
![]()
Morr...
sen kan jag meddela att RSVR numer inte heter .NJET![]()
De har gjort sig förtjänta av att slippa det smeket nu..
heh.. de skivor jag beställde skickades i fredags från dem... jag fick dom idag!
Det e fan kungligt![]()
Så nu heter de RSVR.EEZ
tjing
mikcar skrev:Det är synd om dig som har sådana bekymmer...![]()
Allvarligt talat... om du ska ha röda fälgar så tycker jag ditt förslag där med svart undersida ser mycket bättre ut!
KaZ skrev:tror nästan att jag nu bestämt mig för detta:
![]()
vad tycks?
J-Bone skrev:Jag tycker det e snyggare med svart belly faktiskt, men gärna med nånting rött som bryter av. Typ en dekal eller nåt...
J-Bone skrev:Jag tycker det e snyggare med svart belly faktiskt, men gärna med nånting rött som bryter av. Typ en dekal eller nåt...
mao ingen skillnad sen tidigare...
KaZ skrev:Då har vi dessa kvar... nån av de 3...mao ingen skillnad sen tidigare...
Morr...![]()
Vad var det för fel på den rosa då?KaZ skrev:Då har vi dessa kvar... nån av de 3...mao ingen skillnad sen tidigare...
Morr...![]()
Buster skrev:Vad var det för fel på den rosa då?
Varför inte så här då?
Bort med den fula texten på sidokåporna.
Buster skrev:Vad var det för fel på den rosa då?
Varför inte så här då?
Bort med den fula texten på sidokåporna.
KaZ skrev:![]()
Nya bromsskivor!!! mumma
![]()

christer skrev:Å vilken färg ska du ha på innerkransen![]()
![]()
har inte funderat på det...

Triggerhappy skrev:Buster´s nya förslag är ju väldans bra, rejsig men ändå stram![]()

KaZ skrev:Då har vi dessa kvar... nån av de 3...mao ingen skillnad sen tidigare...
Morr...![]()
Buster skrev:Backspeglar bort!
Inga blinkers.
Lite mer kladdiga dekaler bort.
Kortare pipa.
Rött på tanken också.
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |