Aprilia-tråden

Triggerhappy skrev:
Röda fälgar: JA för f-n.
Svart bellypan: Njet- VETO
Det röda på bellypan´en och undersidan på kutsen, undertray skall vara som orginal.

my 2 cent !

Tack för åsikten...
skönt att det finns 1 iaf som kan ge ett seriöst svar! :Bugar

FATTAR NI INTE ATT JAG VÅNDAS SOM ETT LEWDER ÖVER HUR JAG SKA LACKA DEN... :huvet :död :4skrika :kocko :arsele :va


Morr...

sen kan jag meddela att RSVR numer inte heter .NJET :banana
De har gjort sig förtjänta av att slippa det smeket nu..
heh.. de skivor jag beställde skickades i fredags från dem... jag fick dom idag!
Det e fan kungligt :yoparty
Så nu heter de RSVR.EEZ

tjing
 
Det är synd om dig som har sådana bekymmer... :rolleyes:
Allvarligt talat... om du ska ha röda fälgar så tycker jag ditt förslag där med svart undersida ser mycket bättre ut!

KaZ skrev:
Tack för åsikten...
skönt att det finns 1 iaf som kan ge ett seriöst svar! :Bugar

FATTAR NI INTE ATT JAG VÅNDAS SOM ETT LEWDER ÖVER HUR JAG SKA LACKA DEN... :huvet :död :4skrika :kocko :arsele :va


Morr...

sen kan jag meddela att RSVR numer inte heter .NJET :banana
De har gjort sig förtjänta av att slippa det smeket nu..
heh.. de skivor jag beställde skickades i fredags från dem... jag fick dom idag!
Det e fan kungligt :yoparty
Så nu heter de RSVR.EEZ

tjing
 
Last edited:
mikcar skrev:
Det är synd om dig som har sådana bekymmer... :rolleyes:
Allvarligt talat... om du ska ha röda fälgar så tycker jag ditt förslag där med svart undersida ser mycket bättre ut!

tror nästan att jag nu bestämt mig för detta:

:banana

vad tycks?
 

Bifogat

  • millen.JPG
    millen.JPG
    25.2 KB · Visningar: 70
Jag tycker det e snyggare med svart belly faktiskt, men gärna med nånting rött som bryter av. Typ en dekal eller nåt...
 
J-Bone skrev:
Jag tycker det e snyggare med svart belly faktiskt, men gärna med nånting rött som bryter av. Typ en dekal eller nåt...


Då har vi dessa kvar... nån av de 3... :huvet mao ingen skillnad sen tidigare...
Morr... :va
 

Bifogat

  • millen.jpg
    millen.jpg
    25.2 KB · Visningar: 51
  • Mille_3.2.jpg
    Mille_3.2.jpg
    36.8 KB · Visningar: 47
  • Mille_3.1.jpg
    Mille_3.1.jpg
    38 KB · Visningar: 50
KaZ skrev:
Då har vi dessa kvar... nån av de 3... :huvet mao ingen skillnad sen tidigare...
Morr... :va
Vad var det för fel på den rosa då?

Varför inte så här då?
Bort med den fula texten på sidokåporna.
 

Bifogat

  • millen2.jpg
    millen2.jpg
    23.4 KB · Visningar: 57
Gul Hoj

Buster skrev:
Vad var det för fel på den rosa då?

Varför inte så här då?
Bort med den fula texten på sidokåporna.

Gult är Vackert!!!!
Hmmmm, undrar om jag får med bilden.
 

Bifogat

  • rsv5.jpg
    rsv5.jpg
    63.7 KB · Visningar: 54
Buster skrev:
Vad var det för fel på den rosa då?

Varför inte så här då?
Bort med den fula texten på sidokåporna.

:huvet :va

men blev det lätt nu???

asså... den va ju asbra... ORKA!!! :huvet

jaja
 
:kär
Nya bromsskivor!!! mumma
:kär
 

Bifogat

  • Bromsskivor.jpg
    Bromsskivor.jpg
    14.3 KB · Visningar: 59
Backspeglar bort!
Inga blinkers.
Lite mer kladdiga dekaler bort.
Kortare pipa.
Rött på tanken också.
 

Bifogat

  • millen3.jpg
    millen3.jpg
    23.8 KB · Visningar: 68
Last edited:
Jag tycker att den i mitten med svarta undersidan utan röda och vita strecken är snyggast och mest stilrent!
Röda undersidan tycker jag tar bort uppmärksamheten från de röda fälgarna.

Så nu blev det ännu enklare för dig! :confused:



KaZ skrev:
Då har vi dessa kvar... nån av de 3... :huvet mao ingen skillnad sen tidigare...
Morr... :va
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top