jocke i köping
det som skramlar ska repareras :o)
Tjenare !
Map 2 är lämpligast att byta till när du kört in o har skaffat filter o moddat eller bytt till slipon ,, men om du har möjlighet så passa på o köp pc3 från USA nu när dollarn står lågt så är det åxå gjort,det hjälper till att få upp mellanregistret rejält,åtminstone funkade det på min -04:a ,,
mvh Jocke
Map 2 är lämpligast att byta till när du kört in o har skaffat filter o moddat eller bytt till slipon ,, men om du har möjlighet så passa på o köp pc3 från USA nu när dollarn står lågt så är det åxå gjort,det hjälper till att få upp mellanregistret rejält,åtminstone funkade det på min -04:a ,,
mvh Jocke
Tipsades ju mycket väl om modifierering av rsvn över vintern..
Jag undrar: När är det läge att skifta till map2? Redan efter slipon eller först när helsystem och öppet filter sitter på? Nån som känner sig manad att förklara närmre?
.
Har beställt ett beg sidostöd från en Honda VTR för 300:- som tydligen ska passa med smärre modifieringar. Betydligt stabilare än originalet som är ett skämt eftersom det sitter för nära centrumlinjen. US versionen verkar ha ett betydligt bättre men då får man ju betala rätt mycket mer.