Aprilia-tråden

Pröva o släpp ner den när du åker på 6:an,,,,
då kan pungen vara det minsta bekymret *smile*
den e ju snuskigt stabil så det klarar den såvida du inte har styret
ställt mot någon av styrstopparna,,,.

Välkommen i gänget,,,,,,,,,
 
Twin_Gränna skrev:
Tjena! Är ny här inne så jag har inte hunni lägga upp nå bild osv, har bara varit på Bikes forum tidigare men det börjar kännas rätt segt där, mest R1or o Gixxrar där!
Har åkt Ducce ett tag och tänkte byta upp mig till 996, men då dök det upp en lagom maserad Mille så jag slog till.
Har bara varit positivt hitills förutom en grej, nämnligen att jag slår i familje lyckan nåt så in i H-E vid ned släppet!! Inte alls vidare kul : (.... även om jag tar ner han lugnt o fint med lite extra gas innan mark kontakt.
Detta har aldrig inträffat på Duccen!
Jag vill med detta inte påstå att jag är extremt välutrustad på något sätt, bara undrar om någon har samma "onda" problem!!
Rock On!

Välkommen!! Är själv ganska ny här.... Va kör du för mille?
 
RSV_R skrev:
Haha!!!! Nu e en Boråsare snart ett Leo system rikare!! :D Skickas av gixxer 1000 killen imorgon...... Jiiiihaaaa!!! :slicka

Min otur verkar ha vänt!

Tydligen hade den inte vänt..... Nu efter ett nytt banklån så strulade posten till d o skickade inte systemet.... som dom lovat men glömt.... Den andre killen hämtade ut det istället!!!! :kocko

Roligt detta, "lovar" :mad:
 
haha!! den första är ju kul:D 00-14000mil.utagen 02/säljes pga flickvän:)

143 på bakhjulet med filter,chip och slipon ...
 
RSV_R skrev:
Tydligen hade den inte vänt..... Nu efter ett nytt banklån så strulade posten till d o skickade inte systemet.... som dom lovat men glömt.... Den andre killen hämtade ut det istället!!!! :kocko

Roligt detta, "lovar" :mad:

Fy satingen va tRist!! :skrämd .. men va fan.. du har ju hela vintern på dig att fixa ett sånt.. :öl
 
twinner666 skrev:
Fy satingen va tRist!! :skrämd .. men va fan.. du har ju hela vintern på dig att fixa ett sånt.. :öl

Mmmm, men ville ha en sista tur me millen o ett riktigt syst innan drivisen dragit förbi...... Men d kan man ju titta i stjärnorna efter!!! Får nog leva vidare me d GRYMT fula Shark då..... :zpy
 
:cool:

tjenix alla torrdockor...

inte många som ville va med på en bira här inte... så då skrotar vi den planen och gör så att jag dricker all bärs själv! :rock

har en fundering...
visst skulle det va schnyggt med coolfiber på hele höjja?
har nämligen gjort en deal med f-bolaget nu.
får 150:- / h av dem för att snickra ihop hojjen själv...
den skall bara skadevärderas först sen sätter han in summa pengar på mitt konto sen köper jag allt som behövs själv...
tycker själv att det är den bästa lösningen då det numer inte finns nån jag litar på i tokholm gällande appe...
och sen har jag nu kikat på lite prices på delar... och insett att det blir marginell skillnad på att köpa coofiber från rsvr.NJET om man jämför med org. delar från appe... så om det nu löser sig som jag vill kommer min appe ha belly, sidor, och topp kåpor i coolfiber. Kan nog bli hyvens snyggve.
sen blire en helgjuten bakdel.
kom på att om man kapar undertrayen innan batteriet så kan man ju göra den delen till en lucka som man fäller ner. Då slipper man ta bort sadel och annat skit för att elmecka senare... =)
dock fortfarande på idé stadiet.

annars då?

när blir det lekkväll hos pappa lek då? (trigger)

en annan sak... nån som snabbt bara kan svara på vikken blandning det skall vara i kylaren?

tjosan sa :slicka
 
Kaz: Hel carbon med lite röda stripes och stora Aprilia loggor på vore fräckt värre.

Köp projektorlysen och sätt i toppkåpan- skulle kunna bli grym !!

Lek kväll är det varje kväll förutom just i kväll då en polare lånat min MotoGP 2 skiva :rolleyes: för nedladdning :rodnar .
 
Hej alla Aprilisti.

En klubb för Aprilia kommer att starta inom kort.

Det vi från klubben sida vill är att komma i kontakt med några Apriliaägare som är kunniga om Aprilia samt har lust att provköra klubbsidan.

Avsikten är att få feedback om förändringar och andra tips samt komma med information som kan vara nyttig för oss innan vi släpper loss sidan.

Är du intresserad att bidra till skapandet av Sveriges enda(?) Apriliaklubb så skicka ett mail till helene.peter@telia.com

Ciao
Peter
PS. Jag är slöhögen med färskt kk som var med på Vaxholm - Knutby köret i somras.
 
Har Kaz krashat???

:(

Fan, det har jag missat helt! Blev du mkt skadad? Hojen totalskrot, eller hur gick det??
 
Corsa skrev:
Hej alla Aprilisti.

En klubb för Aprilia kommer att starta inom kort.

Det vi från klubben sida vill är att komma i kontakt med några Apriliaägare som är kunniga om Aprilia samt har lust att provköra klubbsidan.

Avsikten är att få feedback om förändringar och andra tips samt komma med information som kan vara nyttig för oss innan vi släpper loss sidan.

Är du intresserad att bidra till skapandet av Sveriges enda(?) Apriliaklubb så skicka ett mail till helene.peter@telia.com

Ciao
Peter
PS. Jag är slöhögen med färskt kk som var med på Vaxholm - Knutby köret i somras.

Mycket bra ide !!!
Fem stjärnor till Corsa :bow
 
KAz; får du behålla dom trasiga??

Corsa:ingen dum inte tanke:tummenupp??
finns väl några äldre herrar här i tråden som kan lite skit! :)
till ockmed en helt underbar ide..:)
 
twinner666 skrev:
KAz; får du behålla dom trasiga??

Corsa:ingen dum inte tanke:tummenupp??
finns väl några äldre herrar här i tråden som kan lite skit! :)
till ockmed en helt underbar ide..:)

Twinner, har inte du nån unge att snyta nu eller...jag förstår nog gliringarna....äldre herrar, öh å han ba, ja hajjar ju lingon, yoo vettu som han ba.

Seriöst när kommer dina arvsanlag ut ur badet ???
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top